blosuren

blosuren

blosuren

blosuren

پیوندها
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت در عمان

ثبت شـرکت در عمان می تواند به عنوان یکی از بهترین راهها و همچنین مطمئن ترین راه برای افرادی باشد که قصد مهاجرت به عمان را دارند و شرایط دیگر مهاجرت برای آنها میسر نمی باشد که در این صورت افراد می توانند از طریق ثبت شرکت در عمان اقدام نمایند.

 اما نکته حائز اهمیتی که در اینجا وجود دارد این است که افرادی که قصد ثبت شرکت در عمان را دارند باید شرایطی را دارا باشند تا بتوانند برای ثبت شرکت اقدام نمایند و از این طریق به اقامت و تابعیت عمان دست یابند اما نکته دیگری که وجود دارد این است که فرد متقاضی باید برای ثبت شرکت بیزینس پلن قوی ارائه نماید تا بتواند فعالیت اقتصادی خود را آغاز نماید و از این طریق به سودآوری لازم دست یابد.

ثبت شرکت در عمان

پس از ثبت شرکت فرد باید فعالیت خود را جهت تجارت آغاز نماید .تجارت در کشور عمان را می توان از طریق بخش های خصوصی پیگیری نمود. بخش های خصوصی دو کشور می توانند در حوزه های بنادر، هواپیمایی، راه آهن و بانکی، انرژی، موادغذایی، همکاری های خود را گسترش دهند.

در حوزه سرمایه گذاری و تجارت در کشور عمان ، شرکت های عمانی به مشارکت و فعالیت در ایران علاقه مند هستند، بانک های عمان هم آماده ارائه تسهیلات بانکی با نرخ سود اندک به پروژه های سرمایه گذاری ایران در عمان هستند.

صادرات تخصصی کالا به کشورعمان

با توجه به دانش فنی و توانمندی هایی که در ایران وجود دارد، می توان درزمینه صادرات تخصصی کالا به کشورعمان با کشور عمان مشارکت کرد که نتیجه آن، صادرات فوری , صادرات مواد اولیه ایران و همچنین صادرات خدمات فنی و مهندسی خواهد بود.
همچنین تجار عمانی و ایرانی می توانند ارتباط عمان و کشورهای CIS را توسعه دهند که نتیجه آن، افزایش سهم ترانزیت و روابط تجاری ایران خواهد بود.

امروزه یکی از مهم‌ترین اهداف همه‌ی کشورها تلاش برای بهبود اوضاع اقتصادی و رونق کسب‌وکار و تجارت به ویژه در بخش خصوصی است و یکی از عوامل مهم تشکیل دهنده‌ی یک کسب‌وکار یا بنگاه و شاید مهم‌ترین هدف آنها، انجام معاملات و دادوستدهای مختلف با مشتریان است به نحوی که هرچقدر تعداد و حجم این معاملات گسترده‌تر باشد، کسب‌وکار بهتر و موفق‌تر ارزیابی می‌شود.

LC

یکی از راه های معروف و شناخته شده برای پرداخت‌ها، مخصوصا در عرصه‌ی تجارت بین‌الملل، استفاده از نهادی با عنوان ال سی ( LC ) یا اعتبار اسنادی است. منظور از واژ‌ه‌ی LC که مخفف عبارت Letter of credit یا به نحو دقیقتر Documentary Letter of Credit است و با عناوین اعتبار اسنادی یا اعتبار‌نامه در زبان فارسی معرفی می‌شود.

یک روش پرداختی است که در آن تعهد قطعی به پرداخت از جانب بانک گشاینده‌ی اعتبار وجود دارد و به خریدار و فروشنده داده می‌شود که به موجب آن بانک تعهد می‌کند که میزان پرداختی خریدار، در زمان تعیین شده و با همان مبلغ مورد توافق و صحیح، به فروشنده داده خواهد شد.  

 

  • ۹۷/۰۳/۲۸
  • blosuren blosuren2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی