blosuren

blosuren

blosuren

blosuren

پیوندها
  • ۰
  • ۰

زمان تعویض فیلتر هوا

زمان تعویض فیلتر هوا : دانستن زمان تعویض فیلتر هوا یکی از مهم ترین مواردی است که یک راننده باید از آن آگاه باشد.فیلتر هوا با اینکه به نظر می رسد که زیاد مهم نیست اما تمیز و نو بودن آن در عملکرد صحیح خودرو و همچنین میزان سوخت مصرفی و شتاب خودرو تاثیر بسزایی دارد.

مزایای فیلتر هوا تمیز و نو

فیلتر هوا تمیز باعث مصرف سوخت کمتر، شتاب بهتر، افزایش عمر موتور و بهبود عملکرد کلی موتور می‌شود. فیلتر هوای تمیز نه تنها باعث ورود هوای تمیز به موتور می‌شود، بلکه مانع از ورود آلودگی به موتور شده که جلوگیری از آسیب رسیدن به آن را در پی دارد. با کثیف شدن فیلتر هوا، حجم هوای ورودی به موتور کاهش می‌یابد، که نتیجه آن، عدم امکان کارکرد مناسب موتور بوده که مشکلات فراوانی را برای صاحب خودرو به همراه دارد.

زمان تعویض فیلتر هوا

چگونه از زمان تعویض فیلتر هوا آگاه شویم

یکی از مشخص های روشن زمان تعویض فیلتر هوا افزایش مصرف سوخت ماشین است.زمانیکه فیلتر هوا کثیف شود ماشین سوخت بیشتری مصرف می کند و مشکل دیگری که به وجود می آورد برای شمع ماشین می باشد.با کثیف شدن این قطعه، هوا به اندازه کافی وارد محفظه احتراق نشده و با چرخه سوخت ناقص مواجه می‌شویم و نسبت سوخت به هوا افزایش یافته که خرابی شمع‌ها را به همراه دارد. این امر باعث ایجاد مشکل در هنگام روشن کردن ماشین می‌شود.

تشخیص فیلتر هوا تمیز

در وهله اول فیلتر هوا تمیز نو و سفید رنگ است و به آسانی با دین می توانید از این موضوع آگاهی کامل پیدا کنید.اما گاهی اوقات بر روی فیلتر هوا گرد و غبار می گیرد و تشخیص آن کمی مشکل می شود و بدین علت سازندگان خودرو توصیه می کنند که ماشین با طی کردن مسافت بین ۱۹ تا ۲۴ کیلومتر حتما فیلتر هوا را تعویض کنید.

آیا فیلتر هوای کثیف مانع از روشن شدن خودرو می‌شود؟

در حالت کلی فیلتر هوای کثیف مانع از روشن شدن خودرو نمی‌شود، با این حال شما باید پس از طی مسافتی نسبت به تعویض آن اقدام کنید. فیلتر هوای کثیف باعث افزایش مصرف سوخت شده و برای شمع‌ها ایجاد مشکل می‌کند. اگر به استفاده از فیلتر هوا کثیف ادامه دهید، شمع‌ها خراب شده که نتیجه آن عدم روشن شدن ماشین است.

با شرکت سام صنعت، پای به صنعت فیلتر هوای کشور بگذارید.این شرکت با استفاده از نخبه ترین و زبده ترین تیم کارشناسی و فنی، آماده خدمت رسانیبه صاحبان صنایع و کارخانجات و نیز آماده ارائه خدمات مشاوره فنی و مهندسی در زمینه طراحی، ساخت، تأمین مواد، نصب و راه اندازی، نگهداری و تعمیرات در پروژه های صنعتی می باشد .


  • ۹۸/۰۱/۲۵
  • blosuren blosuren2

زمان تعویض فیلتر هوا

فیلتر هوا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی