blosuren

blosuren

blosuren

blosuren

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در مقالات قبل در رابطه با عایق بندی ساختمان های مسکونی ، تجاری ، سالن های ورزشی و … مطالبی را بیان نموده ایم . همانطور که می دانید انواع مختلفی از عایق های صوتی وجود دارد که بسته به نیاز شما می توانید از آنها استفاده نمایید . اما اگر به دنبال نوعی از عایق هستید که علاوه بر عایق بندی محل مورد نظر شما زیبایی آن را نیز تامین نماید ما به شما پنل های فایبر سمنت را پیشنهاد می کنیم .

فایبر سمنت برد پانل آکوستیک با کارایی بالا

فایبر سمنت برد پانل آکوستیک با کارایی بالا ، سازگار با محیط زیست ، مقرون به صرفه است.  پانل های فایبر سمنت باعث کاهش اکو و تکرار از طریق جذب صدا می شوند. پانل های اکوستیک فایبر سمنت در انواع و اندازه های مختلف و رنگی ارائه می شود که می توانند تقریباً در هر نوع دکوراسیون سفارشی شوند.

در چه مکان هایی می توان از پانل های اکوستیک فایبرسمنت استفاده نمود؟

رستوران ها و بارها
سالن های ورزشی و سرگرمی
مراکز همایش
امکانات تولیدی و صنعتی
پارکینگ
فرودگاه ها
مدارس و مراکز فرهنگی
سالن های ورزشی
کلاسهای درس
سالن اجتماعات
تمرین موسیقی
اتاقهای باند

 

قیمت فایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد یکی از بهترین و زیباترین پوشش‌های نما برای ساختمان‌های مختلف هستند. این فناوری جزء فناوری‌های تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی است. به لحاظ خواص و ترکیبات، کنامیت ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. فایبرسمنت ایرانی کنامیت، نسبت به باقی متریال‌های نماسازی ساختمان ارزان‌ترین و مناسب‌ترین است.

 
تکنولوژی پیشرفته و اتوماسیون ( هوشمند سازی خط تولید ) به کاررفته در امر تولید پانل سیمانی فایبر سمنت برد ، این امکان را فراهم نموده است که محصول مورد نظر با قیمتی متعادل، رقابتی مناسب و کیفیتی ارزنده ارائه شود. جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت و سفارش این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند .
  • ۹۸/۰۹/۱۶
  • blosuren blosuren2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی