blosuren

blosuren

blosuren

blosuren

پیوندها
  • ۰
  • ۰

زمانی ‌که تصمیم به تعویض یا خرید تشک جدید می‌گیرید با تنوع گسترده‌ای از محصولات مواجه می‌شوید که انتخاب را برای شما مشکل می‌کنند . امروزه با توجه به تنوع نیازهای کاربران ، تشک‌ها نیز در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر یک برای افرادی با مشخصات خاص عملکرد بهتری دارند . بهتر است قبل از خرید تشک ، با انواع مختلف تشک آشنایی داشته باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید . در این مقاله به توضیح انواع مختلف تشک خواب می پردازیم . با ما همراه باشید .

تعریف تشک

تشک یک لایه نرم از جنس پشم یا پنبه است که روی زمین یا روی تخت برای آسودگی خواب افراد می باشد. تشک ممکن است از مواد توخالی یا موادی همانند پارچه‌های سنگین، پنبه، فوم، و غیره تشکیل شده باشد. یا اینکه از یک چارچوب فلزی ساخته شده باشد. انواع مختلفی از تشک بر اساس نوع موارد مورد استفاده در ساخت آن، کارکرد و ... وجود دارد.

انواع مختف تشک:

  • تشک فوم
  • تشک مموری فوم
  • تشک فنری متصل
  • تشک فنری منفصل
  • تشک لاتکس
  • تشک هیبرید
  • تشک طبی
  • تشک ژلی
  • تشک بادی
  • تشک آبی

تشک فوم

تشک های فوم  از فوم های پلی اورتان منعطف پتروشیمیایی یا فوم های لاستیکی لاتکس ساخته شده و قیمت های متفاوتی دارند. طراحی این تشک ها به گونه ای است که گوشه های تخت را کاملاً پر می کنند و سطح تشک و راحتی آن از گوشه ای به گوشه دیگر کاملاً به صورت یکنواخت حفظ می شود. این تشک ها برای افرادی که عادت زیاد جابه جا شدن در هنگام خواب را دارند، بسیار مناسب هستند. مصرف کنندگان در هنگام خرید تشک های فوم باید به مواردی از جمله مموری فوم، فوم ژل، و فوم لاتکس یا فوم جامد توجه کنند.

 

تشک مموری فوم

این نوع تشک از جدیدترین مدل ها و انواع تشک های خواب می باشد و به دلیل خاصیت انعطاف پذیری با نام دیگر مانند فوم الاستیک شناخته می شوند، ایده ساخت تشک مموری فوم بعد از استفاده ناسا از مموری آمده است. و در بازه کوتاهی تشک های مموری فوم تبدیل به یکی از پرطرفدارترین تشک ها در بازار کالای خواب شدند.

تشک مموری فوم قابلیت تغییر فرم به شکل بدن فردی که روی تخت دراز کشیده را دارند که برای بهبود مفاصل دردناک و دردهای صبحگاهی ناشی از بد خوابیدن افراد و مشکل بی خوابی هستند، مناسب است. این نوع تشک ها تحت تاثیر دما قرار می گیرند، می توانند در واکنش به دمای بدن افراد منعطف تر شده و متناسب با شکل بدن و وزن فرد شکل می گیرد. بنابراین طراحان تشک مموری فوم در نسخه های جدیدتر این تشک خواب از تهویه کننده هوا برای جلوگیری از گرما و جریان داشتن هوا استفاده کردند که البته این ویژگی باعث افزایش تشک شده است.

 

 فوم هوشمند یا فول مموری

این نسخه از تشک مموری فوم کیفیت و دقت بالاتری نسبت به مموری فوم عادی دارد. فوم هوشمند نوعی فوم پلی اورتان فشرده با چگالی بالا است که شکل بدن شخص را به خود می گیرد. انواع تشک مموری فوم پشتیبانی خوبی از ستون فقرات و مفاصل ایجاد می کنند.

تشک فنری

این نوع از تشک ها دارای قدمت زیاد و دارای بیشترین میزان فروش نسبت به انواع دیگر تشک می باشند. در ساختار تشک فنری از فنرهای استیل استفاده شده و تنها وجه تمایز انواع مختلف آن در نحوه اتصال فنر ها به یک دیگر می باشد. تشک های فنری به دو دسته تقسیم میشوند :

  • تشک فنری متصل
  • تشک فنری منفصل

1-تشک فنری متصل

با ابزارهای پیشرفته ای همچون فوم ها، فیبرها و لایه های اضافه فنرهای استیل کوچکتر که امروزه در ساخت این تشک ها به کار می روند، تشک های فنری محکم تر و راحت تر از هر زمانی هستند. به عنوان یکی از پرطرفدارترین تشک های موجود در بازار، تشک های دارای فنر متصل هنوز هم پرفروش ترین تشک ها در سطح دنیا هستند.

2-تشک فنری منفصل

تفاوت این تشک نسبت به تشک فنری متصل، این است که پشتیبانی بیشتری را فراهم می آورد. فنرهای جدا از هم در پاکت های کوچک مخصوص خود قرار می گیرند و بطور جداگانه و مستقل از هم عمل می کنند. تعداد فنر ها در این نوع تشک می تواند بین 600 تا 5000  فنر باشد. هرچه تعداد فنر ها بیشتر باشد پشتیبانی بهتری فراهم می شود. عمر مفید تشک فنری با فنر منفصل حدود 7 الی 10 سال است.

تشک لاتکس

این تشک ها از اولین انواع تشک هایی بودند که در دهه 1960 به مشتریان معرفی شدند. تشک لاتکس سه قابلیت بزرگ دارد:

  • با دوام ترین و منعطف ترین تشک ها
  • کمترین فشار اضافی را بر شانه ها، کمر و مفاصل وارد می کنند. بنابراین استفاده از این تشک ها به کاهش درد در نقاط حساس و به خصوص کمر درد بسیار کمک می کند.
  • در کاهش حرکات هنگم خواب نیز موفق عمل کنند.

از لحاظ قیمت قبلا هزینه بالای تولید آن ها منجر به گران بودن آن ها و غیر قابل تهیه بودن آن ها برای قشر متوسط بود. اما امروزه با پیشرفت در تکنولوژی منجر به کاهش قابل توجه قیمت این تشک ها شده است.

تشک هیبرید

این تشک ها، نقطه اوج تکنولوژی های مرتبط با خواب در چندین دهه هستند. این تشک ها با ترکیب کردن دو یا چند سیستم نگهدارنده متفاوت (معمولاً مموری فوم ها با سیستم فنر داخلی پیشرفته) تمامی فواید مموری فوم ها را با حفظ ظاهر کلاسیک و ویژگی خاص تشک فنری ارائه کرده اند.

تشک طبی

تشک طبی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انوع تشک می باشد. تشک طبی در دو مدل طبی ساده و طبی فنری در بازار وجود دارد که هرکدام از آنها مزیت های ویژه ای خود را دارند. تشک های بیمارستانی هم نوع ویژه ای از تشک های طبی محسوب می شوند که مخاطب آنها بیشتر درمانگاه ها و بیمارستان های موجود در هر شهری هستند. همچنین علاوه بر افرادی که دچار دیسک کمر و کمر درد هستند، تمام اعضای یک خانواده می توانند به خوبی از آنها استفاده کنند.

تشک های ژلی

در ساخت این تشک ها از فوم های حاوی ژل استفاده شده است. ژل ها با استفاده از تکنولوژی های متفاوتی به فوم اضافه می شوند و خواص ویژگی های گوناگونی را می توانند به انواع تشک اضافه کنند.

تشک بادی

این تشک ها برای زوج هایی که در انتخاب انواع تشک مناسب خود دچار اختلاف سلیقه هستند، گزینه مناسبی است. به دلیل این که این تشک ها این امکان را می دهد تا میزان سفتی تشک را تنظیم کرد. به علاوه امکان تنظیم جداگانه سمت های مختلف یک تشک را فراهم می کند.

تشک آبی

ساخت این نوع تشک ها به گونه است که، از یک محفظه آب برای ایجاد پشتیبانی استفاده می کنند. انواع تشک آبی با کناره سفت معمولا از یک چارچوب چوبی پیرامون یک محفظه آبی مستطیلی شکل استفاده می کنند و نوع با کناره نرم معمولا از چارچوبی از جنس فوم برخوردار هستند. روی این تشک ها نیز با روکشی از بالشتک یا انواع فوم پوشیده می شود

خرید اینترنتی تشک خواب

با توجه به اینکه فروشگاه های متنوعی برای فروش تشک وجود دارد و باتوجه به حجم بازار خریدران تشک خوا با این مشکل روبه رو هستند که وقت کافی برای بازدید از فروشگاه ها را ندارند، از همین رو فروشگاه سورنا صنعت برای رفاه حال مشتریان خود  در زمینه فروش اینترنتی تشک خواب فعالیت می کند. خریداران عزیز می تواند با وارد شدن به سایت سورنا صنعت محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند تا برایشان ارسال شود.

قیمت تشک خواب در سورنا صنعت

با توجه به متریال هایی که در ساخت  تشک خواب استفاده می شود و هم چنین ابعاد آن و رویه تشک قیمت این محصول متغیر می باشد. برای اطلاع بیشتر از قیمت بروز تشک ها می توانید به سایت سورنا صنعت www.surenasanat.com مراجعه کنید.

خرید تشک مناسب

فروشگاه اینترنتی سورنا صنعت در زمینه تولید، تأمین، فروش و توزیع انواع محصولات صنعتی و نیمه صنعتی و خانگی فعالیت میکند. در حال حاضر با مجموعه ای هدفمند و تیم مدیریتی قوی، پای در عرصه فروشگاه آنلاین گذاشته است. این مجموعه بیش از 8 سال به صورت سنتی در بازار حضوری قوی داشته است. برای خرید تشک طبی با قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی سورنا صنعت که در زمینه فروش انواع تشک فعالیت می کند سر بزنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سورمرنا صنعت با م تماس بگیرید

  • ۹۸/۰۹/۲۴
  • blosuren blosuren2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی