blosuren

blosuren

blosuren

blosuren

پیوندها

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رنگین پر

خرید و فروش مرغ مرندی

پرورش انواع ماکیان  و پرورش مرغ توسط مزرعه تخصصی رنگین پر

پرورش ماکیان پرورش و تولید ماکیان در سال های اخیر مخصوصا در ایران رواج بسیاری پیدا کرده است .این نوع از کسب و کار به دلیل این که سرمایه گذاری زود بازدهی است ، جزء مشاغل پرطرفدار محسوب می شود .

پرورش ماکیان

پرورش و تولید ماکیان هم نیازمند به سرمایه است و هم تجربه و هم دانش مخصوص پرورش ماکیان . پرورش ماکیان انواع متنوعی از پرندگان را شامل می شود. در ادامه به تعریف ماکیان و انواع آن می پردازیم .

پرورش مرغ مرندی

مرغ مرندی یکی از بهترین گونه های تخم گذار در ایران به حساب می آید ، که طرفداران بسیاری دارد . این گونه از مرغ ها همان طور که از نام آن پیداست ، متعلق به شهرستان مرند ازتوابع استان آذربایجان شرقی است . به جرات می توان گفت که این مرغ به دلیل تعداد تخم گذاری های که در سال دارد جزء نمونه های کمیاب به شمار می آید

پرورش و فروش جوجه یک روزه

جوجه یک روزه یکی از مشاغلی است که با رشد صنعت پرورش مرغ گوشتی ، گسترش بسیاری پیدا کرده است . پرورش جوجه یک روزه بر خلاف تصور عموم کاری بسیار سخت و فشرده نیست و این شغل فقط نیازمند تجربه و مراقب ویژه می باشد .

فروش و پرورش بوقلمون

اگر جز افرادی باشید که در حوزه های پرورش پرندگان فعالیت داشته اید ، با نحوه پرورش این پرنده و شکل ظاهری آن آشنا هستید . اما اگر جزء کسانی هستید که فقط گوشت با گوشت بوقلمون آشنایی دارید ، با خواندن این مطلب می توانید اطلاعات جامع و کاملی از بوقلمون به دست آورید.

بوقلمون جز سنگین ترین پرندگان خانگی است ، که شما می توانید آن را در حیاط خانه و مزرعه خود پرورش دهید. پرورش دهندگان بوقلمون این پرنده را جزء پر سودترین پرندگان صنعت پرورش طیور می دانند.

تولید و فروش مرغ و خروس سیاه

مرغ و خروس سیاه جزئ غذاهای سنتی کشور های شرق آسیا است . غذا های سنتی و مرسوم هر کشور یکی از مواردی است که در دنیای ارتباط  با استقبال بی نظیری روبرو شده است. اکثر مردم دنیا وقتی با ویژگی ها و مزایای غذای یک کشور آشنا می شوند ، سعی می کنند آن غذا را برای یک بار هم که شده امتحان کنند.

پرورش و فروش قرقاول

قرقاول  آمریکایی ، یکی از پرنده های زیبا است . زیبایی این پرنده به دلیل پر های رنگارنگ آن زبان زد عموم است . امروزه پرورش قرقاول به دلایل مختلف رو به افزایش است .

قرقاول از پرندگانی است که بومی کشور های آسیایی محسوب می شود . اما از طریق عوامل انسانی به قاره های دیگر نیز وارد شده است و مورد پرورش قرار گرفته است .

قرقاول جز پرندگانی است پرورش آن رو به افزایش است ، جدا از زیبایی این پرنده که برخی از پرورش دهندگان به عنوان پرندگان زینتی آن ها را تولید می کنند ، این پرنده گوشت لذیذ و مفیدی نیز دارد .

پرورش و فروش مرغ شاخ دار

مرغ شاخ دار برای کسانی که در صنعت پرورش طیور فعالیت دارند ، نامی شناخته شده است . اما برای مصرف کنند گان تا حدودی نا شناخته است .

این گونه مرغ که اصالتا متعلق به قاره افریقا می باشد ، به مرغ گینه نیز شناخته می شود ، همچنیین به دلیل رنگ سفید برخی از گونه های آن با نام مرغ مروارید نیز شهرت دارد . این گونه از مرغ های شاخ دار را در زمره پرندگانی مانند قرقاول قرار می دهند .

امروزه با توسعه صنعت طیور استقبال برای پرورش پرندگان نادر و کمیاب بسیار افزایش یافته است . مرغ شاخدار نیز جء پرنئگانی محسوب می شود که استقبال برای پرورش آن به صورت روز افزون در حال گسترش است .



 

 

 

 

 

 

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

قیمت کانتینر

گروه صنعتی شاه محمدی دارای هشت شرکت اصلی و بیست شرکت فرعی و بیش از 50 نفر بطور مستقیم  در زمینه آلاچیق و ویلای پیش ساخته ،‌ مخازن ،  کانکس مسکونی، کانکس اداری ، کانکس سرویس بهداشتی  و کارهای لوکس چوب  و خرید و فروش کانتینر  به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشند.
شما می توانید برای مشاهده محصولات کلیلک کنید و جهت برقراری ارتباط  و اطلاع از قیمت کانتینر کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.

 

کانکس آتش نشانی

کانکس تجهیز کارگاهی

کانکس گلفروشی


  • blosuren blosuren2