blosuren

blosuren

blosuren

blosuren

پیوندها

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با داشتن نمونه سوالات آیین نامه اصلی راه قبولی هموار می‌شود

گذراندن آزمون آیین نامه اصلی و مقدماتی یکی از مراحل اخذ گواهی‌نامه است که تمام هنرجویان در نهایت از آن عبور خواهند کرد. واقعیت این است که اکثریت هنرجویان مشکل حادی در آزمون آیین نامه رانندگی خواهند داشت زمانی که برای مطالعه آیین نامه صرف می‌کنند زمان بسیار طولانی است و ممکن است فرایند آزمون استرس‌زا باشد. در اختیار داشتن نمونه سوالات آیین نامه اصلی به صورت طبقه بندی شده به شما کمک می‌کند تا به ذهنتان نظم دهید و سرعت و کیفیت مطالعه را افزایش دهید.

 

پاسخ به 30 سوال آزمون آیین نامه در زمان محدود

آنچه پیش رو دارید 30 پرسش چهارگزینه‌ای است که باید در زمان محدود به آن‌ها پاسخ دهید. شما کمتر از یک دقیقه برای هر سوال زمان دارید و باید کمتر از 4 غلط در آزمون داشته باشید. اما نگران نشوید.

به راحتی می‌توان از این سد عبور کرد. کافیست پیش از آزمون بانک نمونه سوالات آیین نامه مناسبی در اختیار شما قرار گیرد تا بتوانید ذهن خود را برای آزمون آماده کنید. سوالات آیین نامه رانندگی در دو بخش، سوالات آیین نامه مقدماتی و نمونه سوالات آیین نامه اصلی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

سوالات آیین نامه اصلی را بدون غلط پاسخ دهید

بسیاری از هنرجویان می‌پرسند که چگونه سوالات آیین نامه اصلی را با درصد خطای صفر پاسخ دهیم؟ راهی که بر اساس سال‌ها تجربه مربیان و افسران پیشنهاد می‌شود آن است که سعی کنید به جای تمرکز بر روی متن آیین نامه و حفظ کردن آن، مجموعه‌ای جامع از سوالات را در اختیار داشته باشید و با پاسخ‌گویی به سوالات آیین نامه اصلی درصد خطای خود را کاهش دهید. به دلیل تشابه سوالات هر سال با یکدیگر و انطباق نکته‌های سوالات بسیاری از هنرجویان حتی بدون مطالعه متن آیین نامه می‌توانند در آزمون قبول شوند

 

تفاوت سوالات آیین نامه مقدماتی و سوالات آیین نامه اصلی

پس از گذراندن مرحله آزمون مقدماتی کلاس‌های عملی شروع می‌شود و پس از کلاس‌های عملی نوبت به آزمون اصلی می‌رسد. سوالاتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد به صورت مجزا برای این دو آزمون ارائه می‌شود.

سوالات آیین نامه مقدماتی تا حدودی از پیچیدگی کمتری نسبت به آزمون اصلی برخوردار است. همچنین مباحث سوالات فنی را شامل نمی‌شود. سوالات فنی آیین نامه برای آزمون آیین نامه اصلی کاربرد دارد و به همین دلیل برای راحتی کار هنرجویان ما بخش سوالات فنی را به صورت جداگانه در اختیار شما قرار می‌دهیم تا برای آزمون آیین نامه اصلی بتوانید به صورت جداگانه بر روی آن‌ها تمرکز کنید.

 

تفاوت مطالعه برای آزمون مقدماتی و اصلی چیست؟

از دو جنبه این سوال قابل بررسی است. از یک جهت موقعیت شما پیش از دو آزمون است که بسیار متفاوت است و از جنبه دیگر نحوه طرح سوالات و مباحث است که تا حدودی با یکدیگر تفاوت دارد. آنچه باید در نظر داشته باشید آن است که پیش از آزمون مقدماتی شما در کلاس‌های تئوری شرکت کرده‌اید و زمان بسیار زیادی دارید تا برای آزمون مقدماتی خود را آماده کنید و تحت فشار نخواهید بود.

نقطه مقابل این وضعیت در آزمون اصلی است. شما پس از آزمون مقدماتی درگیر کلاس‌های عملی می‌شوید که به شدت شما مغز شما را درگیر می‌کند. زمان زیادی را برای بالا بردن تسلط خود صرف می‌کنید و کلاس‌ها به صورت فشرده وقتی برای مطالعه آزمون اصلی برای شما نمی‌گذارد. از جنبه مباحث نیز همانطور که گفته شد سوالات آیین نامه اصلی کمی پیچیده‌تر است و بخشی با عنوان سوالات فنی نیز به آن اضافه می‌شود. تمامی این موارد باعث می‌شود که شما در آزمون اصلی چالش بیش‌تری را پیش رو داشته باشید.

 

چگونه در آزمون آیین نامه اصلی قبول شوم؟

ابتدا باید محدودیت‌هایی که در این آزمون سر راه شما قرار می‌گیرد را بشناسید تا بتوانید آن‌ها را مدیریت کنید. در این راه در اختیار داشتن نمونه سوالات آیین نامه اصلی و سوالات آیین نامه بخش فنی به صورت مجزا کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

در صورتی که هنوز زمان کافی برای مطالعه دارید و پیش از آزمون مقدماتی هستید می‌توانید با حذف بخش فنی، سوالات بخش مقدماتی و اصلی را به صورت یکجا تمرین کنید تا کارتان برای آزمون اصلی جلو بیفتد و تنها لازم باشد تا بر روی سوالات فنی تمرکز کنید. در صورتی که زمان شما محدود است و تصور می‌کنید که شانس قبولی را از دست داده‌اید، اصلا نگران نباشید. بسیاری از هنرجویان در شرایط مشابه شما با کمی هوشمندی و اعتماد به سوالاتی ما در اختیار شما می‌گذاریم توانستند آزمون اصلی را پشت سر بگذرانند. باید شیوه درست مطالعه در زمان محدود را بشناسید.

 

بهترین راه برای متقاضیان دریافت گواهی‌نامه که محدودیت زمانی دارند

اگر هنوز مطالعه آیین نامه را آغاز نکردید و زمان کمی تا آزمون باقی مانده و از قبولی ناامید شده‌اید باید بگوییم که هنوز شانس قبولی را از دست ندادید. در زمان محدود فرصتی برای مطالعه آیین نامه نخواهید داشت. کاری که باید انجام دهید دانلود مجموعه نمونه سوالات آیین نامه اصلی و سوالات بخش فنی به صورت مجزا است. شما هیچ آگاهی از سوالات فنی برای آزمون مقدماتی پیدا نکردید اما سایر بخش‌ها را پیش‌تر مطالعه کردید.

پس اول به سراغ سوالات فنی بروید. تعداد سوالات کم است. شما می‌توانید با صرف دو ساعت زمان تعداد قابل توجهی از سوالات بخش فنی را پاسخ دهید و تسلط کافی بر موضوع پیدا کنید. زمان را هدر ندهید. سوال به سوال پیش روید، طبق اطلاعات پیشین خود و منطق سوالات را پاسخ دهید، پس از هر 10 سوال پاسخ‌نامه را بررسی کنید و سوالاتی که اشتباه پاسخ دادید را با علامت مشخص کنید. پس از پایان پاسخ‌گویی به سوالات آیین نامه اصلی بخش فنی کمی استرس شما کاهش می‌یابد که حداقل از کلیت همه مطالب آگاهی دارید. حال نوبت به بررسی سوالات آیین نامه اصلی می‌رسد.

 

داشتن سوالات آیین نامه اصلی جامع معجزه می‌کند

مجموعه سوالات آیین نامه اصلی تعداد قابل توجهی سوال است که مسلما وقت نمی‌کنید به تمامی آنها پاسخ دهید. پس کاری که باید انجام دهید حفظ آرامش و شروع آزمون اول بدون در نظر گرفتن زمان است. شما پیش‌تر بر بخش فنی مسلط شدید و برای آزمون مقدماتی مطالب را در یاد دارید اما ممکن است در آزمون اول عملکرد مناسبی نداشته باشید که کاملا طبیعیست.

سعی کنید استرس را از خود دور کنید و با حفظ تمرکز بدون نگاه کردن پاسخ نامه تنها گزینه‌ای که به نظرتان درست می‌آید انتخاب کنید تا پایان آزمون پاسخنامه را نگاه نکنید و هر چقدر که دوست داشتید زمان صرف هر سوال کنید. تجربه ما نشان می‌دهد که به سرعت تسلط شما افزایش می‌یابد به این ترتیب شما بدون آنکه حتی آیین نامه را مطالعه کرده باشید برای قبولی در آزمون اصلی شانس خواهید داشت.

تجربه نشان میدهد که در اختیار داشتن نمونه سوالات آیین نامه اصلی جامع برای قبولی ساده و بی دردسر هنرجویان نقش اساسی خواهد داشت.

 

شبیه‌ساز آزمون و سوالات آیین نامه اصلی

اگر قرار است در آزمون آیین نامه رانندگی شرکت کنید ما پیش از آزمون به شما می‌گوییم که نمره شما چند خواهد بود، کجا را اشتباه کرده‌اید و بر کدام مباحث تسلط دارید. آزمون آیین نامه آنلاین فرصتی است که پیش از آزمون در اختیار شما قرار می‌گیرد تا آنچه قرار است تجربه کنید را از قبل ببینید و اشکالات خود را رفع کنید. سال‌ها تجربه مربیان و افسران باتجربه باعث شده است که شبیه ساز آزمون آیین نامه آنلاین به طرز شگفت‌آوری مشابه آزمون آیین نامه اصلی باشد. با یک کلید سوالات آیین نامه اصلی پیش روی شما خواهد بود.

 

اگر در آزمون آیین نامه اصلی رد شوید چه می‌شود؟

هنرجویان در اغلب موارد از آزمون مقدماتی عبور می‌کنند اما اگر از این آزمون عبور نکنند، باید مجدد هزینه‌ آزمون را پرداخت کنند اما زمان زیادی را از دست نخواهند داد. اما در مورد آزمون آیین نامه اصلی اوضاع کمی فرق می‌کند.   شما آزموزش‌های عملی را دیده‌اید و حالا باید حتما از سد آزمون آیین نامه اصلی عبور کنید تا بتوانید در آزمون عملی شرکت کنید. در صورتی که از این آزمون رد شوید آزمون عملی به تعویق می‌افتد، هزینه‌های شما افزایش می‌یابد و مقداری زیادی از وقت را هدر می‌دهید.

قصد نداریم که با گفتن این حرفها در ذهن شما استرس ایجاد کنیم که اگر در آزمون آیین نامه اصلی قبول نشوید فاجعه خواهد بود. در هر صورت شما قبول خواهید شد. تنها نکته این است که وقت و هزینه‌ی شما هدر می‌رود. با کمی دور اندیشی می‌توانید با خیال راحت و با اطمینان صد در صد در آزمون آیین نامه اصلی شرکت کنید.   کافیست تنها با پرداخت 10 هزار تومان شبیه ساز آزمون آیین نامه را دریافت کنید و با شرکت در آن متوجه شوید که چه نوع سوالاتی را باید انتظار داشته باشید و کدام نقاط ضعف را باید رفع کنید.

 

آزمون آیین نامه آزمایشی چه فایده‌ای دارد؟

سوالات آیین نامه اصلی در طی این سال‎ها بانک سوالات گسترده‌ای را ایجاد کرده است که قطعا نمی‌توانید به تمام این بانک سوالات دسترسی داشته باشید. اما می‌توانید نکات مشترک سوالات را دریابید. شرکت در آزمون آیین نامه آنلاین به شما کمک می‌کند که نکاتی را که پیش‌تر به آن توجه نکرده‌بودید، در این آزمون ببینید.

 

به این ترتیب متوجه می‌شوید که در هنگام مطالعه باید از چه مطالبی عبور کنید و روی چه مطالبی بیش‎تر تأمل کنید. نکته دیگر مدیریت وقت است. آزمون آزمایشی شما دقیقا در شرایط آزمون قرار می‌دهد و زمان برایتان اهمیت پیدا می‌کند. اینکه بتوانید در زمان مشخصی به سوالات پاسخ دهید قطعا نیاز به تمرین دارد.

هنرجویان بسیاری به دلیل عدم توانایی مدیریت زمان با وجود آنکه تمام سوالات آیین نامه اصلی را بلد بودند نتوانستند ذهن خود را مرتب کنند و به همه سوالات پاسخ دهند. با شرکت در آزمون آزمایشی می‌آموزید که تنها بالا بودن اطلاعات و تسلط کافی نیست بلکه باید هنر آزمون دادن را نیز بیاموزید و این کار تنها با شرکت چند باره در آزمون‌ها حاصل می‌شود. مزیت دیگری که شرکت در آزمون آزمایشی دارد توانایی مدیریت استرس است. اگر پیش‌ از از آزمون خود را در شرایط استرس‌زا قرار دهید متوجه خواهید شد که این شرایط را چگونه می‌توان مدیریت کرد.

 

پیش از آزمون آیین‌نامه شانس قبولی صد در صدی را از دست ندهید

به شما اطمینان می‎دهید که نکات مشترک بسیار زیادی بین آزمون آیین نام آنلاین که ما در اختیار شما می گذاریم و آزمونی که در واقع تجربه خواهید کرد وجود دارد. این آزمون مانند پیش‌گویی عمل می‎کند که آینده را پیش روی شما می‎گذارد و با دیدن آن می‎توانید برنامه ریزی درست کنید و شرایط را به نفع خود تغییر دهید. مطمئن باشید که لذت بالایی دارد در آزمونی شرکت کنی که صد در صد به قبولی در آن مطمئن هستی، این هدیه است که ما به شما خواهیم داد.

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰
دی وی دی ریاضی کنکور رشته ریاضی فیزیک را از ونوس بخواهید

در طول سالیان گذشته، موسسات کنکور زیادی، پا به عرصه ارائه و تولید محصولات کنکوری، گذاشته اند، ولی هیچ یک به اندازه موسسه کنکور ونوس ، نتوانسته است تمامی دروس مقاطع مختلف را با بهترین اساتید دارای رتبه برتر کنکور در سالهای مختلف تهیه نماید.

موسسه کنکور ونوس، برای رشته ریاضی فیزیک به صورت تخصصی دی وی دی ریاضی کنکور را تولید و ارائه مینماید. در طول دوره آموزشی ، شما با خرید پکیج های آموزشی کنکور ریاضی، می توانید از خدمات پشتیبانی و مشاوره تخصصی و برنامه ریزی درسی استفاده کنید.

بهترین دی وی دی ریاضی سال دوم کنکور با تدریس اساتید برتر کنکور، استاد مهربان، مهندس دادبام، مهندس امیر حسین نصیری فرا بگیرید. شما در تمامی این دی وی دی ها، می توانید تمامی مباحث کنکور را از پایه فرا گرفته و تا تکنیک های تست زنی و غلبه بر استرس زمان امتحان کنکور ،به پایان برسانید.
همین لازم به ذکر است که بدانید موسسه کنکور ونوس، در پایه های دیگر نیز طبق فهرست ذیل، دی وی دی ریاضی کنکور را تهیه نموده است .

ریاضی سال دوم

ریاضی پایه دهم

ریاضی پایه یازدهم

جمع بندی ریاضی کنکور

دیفرانسیل کنکور

حسابان کنکور

از روش هایی که باعث موفقیت شما در کنکور ریاضی می شود، استفاده از دی وی دی ریاضی کنکور ونوس می باشد، چرا که تمامی مباحث از ریزترین تا تکنیک های تست زنی در قالب تعداد زیادی دی وی دی کنکور ریاضی تولید شده است. از مباحث مربوط به حد و احتمال و ریاضیات پایه تا معادلات و جزء صحیح ریاضی و دیفرانسیل و حسابان و دیگر مباحث ریاضی کنکور، در این دی وی دی های کنکور ریاضی ،موجود می باشد.

روش حل در کل دی وی دی های کنکور ونوس ،آموزش مباحث اصلی کتاب ،حل تمارین کتاب درسی، انجام کار در کلاس ها و در پایان نیز حل تست های کنکور ریاضی سال های گذشته به صورت کامل و ارائه تکنیک های فوری تست زنی، می باشد.

همچنین دی وی دی هایی به صورت اختصاصی در قالب جمع بندی دی وی دی کنکور ریاضی هم تولید و ارائه شده است.

تمامی این موارد، به همراه پشتیبانی اختصاصی باعث موفقیت 100 درصدی شما در کنکور میشود.

شما میتوانید نسبت به دریافت مشاوره رایگان و تخصصی، به وب سایت رسمی موسسه کنکور ونوس ،مراجعه نمایید.

  • blosuren blosuren2