blosuren

blosuren

blosuren

blosuren

پیوندها

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راههای درمان لکنت زبان

لکنت زبان چیست : لکنت عبارت است از تکرار، کشش و یا قفل شدن غیرارادی کلمه یا بخشی از کلمه ای که فرد قصد بیان آن را دارد. کودکانی که لکنت دارند، میدانند چه میخواهند بگویند و قبلا آن را صدها یا هزارها مرتبه بدون لکنت گفته اند. با این حال، این بار علی رغم تلاش هایی که میکنند، قادر نیستند کلمه را به راحتی و بدون تقلا ادا کنند.

لکنت چیست؟

وقتی کودکان مبتلا به لکنت تلاش میکنند از چنگ این وقفه های غیرارادی گفتارشان رها شوند، شروع میکنند به منحرف کردن چشم ها یا کج کردن سرشان، به عبارت دیگر با گفتارشان کلنجار میروند.

تقلا و تنش برای حرف زدن اغلب تا مدتی پس از شروع لکنت ایجاد نمیشود. با آنکه تلاش کودک برای دانش گفتاری روان مورد توجه و تشویق والدین قرار میگیرد، ولی این امر بیش از آن که مفید باشد، برای کودک مضر است و نشان میدهد که کودک نیاز به کمک تخصصی دارد.

چگونه میتوانید لکنت زبان را شناسایی کنید؟

در مراحل اولیه، تشخیص لکنت بساز مشکل است. زیرا بیشتر کودکانی که شروع به لکنت میکنند اغلب موانع مانند سایر همسالان خود صحبت میکنند. در آغاز ممکن است کودک گه گاه لکنت کند، لکنت تنها در برخی موقعی ها رخ میدهد.

و اغلب دلیل و نظم آشکاری ندارد. ممکن است چند روز یا چند هفته و یا بیشتر، بدون وجود هیچگونه مشکلی طی شود و سپس بدون هیچ زمینه و مقدمه ای کودک وارد مرحله ای شود که هربار دهان باز میکند، لکنت شروع میشود.

عوامل مختلفی، برای تشخیص اینکه آیا در گفتار کودک واقعا لکنت ایجاد شده، یا صرفاً مانند همسالان خودش فقط با گفتارش کلنجار میرود، وجود دارد. به نظر میرسد کودکانی که لکنت دارند در شروع کلمات دچار مشکل میشوند و بیشتر، وقفه ها در آغاز جمله مشاهده میشود.

همچنین وقتی آنها لکنت میکند به جای تکرار کلمات و عبارات، بخشی از کلمه را تکرار میکنند و پیش تر آن که بتوانند مقصودشان را بگویند بخش هایی از کلمات را دو یا چند بار تکرار میکنند.

گاهی ممکن است کودک روی یک صدای کلمه کشش غیرطبیعی داشته باشد یا حالت چسبندگی و گیر کردن پیداکند، بدون آنکه صدا یا کلمه ای از دهان وی خارج شود، در چنین حالتی به نظر میرسد که برای گفتار شدیداً تلاش میکند، و گاه وقتی دچار مشکل میشود گفتارش را رها میکند و آن را ناتمام میگذارند.

بهترین مرکز درمان قطعی لکنت زبان ایران کجاست؟

عنوان بهترین و متخصص ترین مرکز درمان قطعی لکنت زبان، به راحتی به دست نیامده است، این عنوان حاصل فعالیت های عمیق علمی و پژوهشی دکتر محمد احسان تقی زاده در زمینه روانشناسی و درمان لکنت زبان می باشد. حاصل فعالیت های گسترده ی ایشان، درمان قطعی و بدون بازگشت لکنت زبان برای خیل عظیمی از بیماران بوده است.

مرکز توانمند سازی ذهن  در زمینه ی خدمت مشــــاوره و روانشــــناختی به عنـــوان ( مرکز درمان لکنت زبان ) تأســــیس گردید . در این مرکز از تمامی متدهای روانشناسی جهت درمان لکنت زبان استفاده می شود.

درمان قطعی لکنت زبان با متد روانشناسی در مرکز توانمندسازی ذهن دکتر تقی زاده

 

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

فست فود شاپ

شرکت فست فود شاپ ، با همکاری متخصصان و کارشناسان خود در بخش طراحی و راه اندازی آشپزخانه های صنعتی رستوران و فست فود و کافی شاپ و هتل ها ، آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما میباشد .

 

تجهیزات کافی شاپ   

 

: یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل راه اندازی کافی شاپ ، تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز میباشد که انتخاب صحیح ، تاثیر

 

بسیاری در سرعت ، کیفیت و مکانیزه بودن خط تولید دارد.  .

مراحل تاسیس فست فود

فضای داخلی فست فود باید تا جایی که امکان دارد باعث آرامش مشتری گردد و محیطی باشد که به ندرت از ذهن مشتری خارج شو

تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی را در سایت فست فود شاپ ببینید.

تجهیزات فست فود

برای تهیه مرغ کنتاکی نیاز به تجهیزات فست فود مرغ کنتاکی می باشد از جمله :

  • کاتر مرغ
  • میز بردینگ
  • دستگاه مرینیتور
  • سرخ کن تحت فشار مرغ
  • دستگاه سرخ کن سیب زمینی
  • دیسپلی مرغ
  • شوتینگ سیب زمینی

 

در تهیه پیتزا نیاز به تجهیزات مورد نیاز پخت پیتزا مانند موارد ذکر شده خواهید داشت :

 

برگر و ساندویج نیز در فست فودی تهیه می شود.از تجهیزات فست فود در پخت و تهیه آن ها می توان موارد زیر را نام برد .

دستگاه خلال کن سیب زمینی

اجاق پخت برگر

شوت ساندویچ

مایکروویو

انواع لوازم جانبی در تجهیزات فست فودشامل موارد زیر می باشد :

میکسر و همزن برقی

وردنه

کاتر غلطکی پیتزا

بن ماری استیل و پلی کربنات

پارو پیتزا

انبر استیل

سینی مخصوص فست فود

سبد هنی پنی

سینی دیسپلی سوراخ دار

اسکوپ استیل و پلاستیکی

 

راه اندازی رستوران

 

یکی از کسب و کار هایی که همیشه رونق دارد، رستوران داری و راه اندازی رستوران و فست فود می باشد. مردم همیشه علاقه مند به خوردن غذا در بیرون از خانه هستند، و برای خوردن غذای درجه یک هزینه ی خوبی هم می کنند

 

فست فود شاپ راه اندازی رستوران و فست فود را با کمترین هزینه به انجام می رساند

 

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت در عمان

ثبت شـرکت در عمان می تواند به عنوان یکی از بهترین راهها و همچنین مطمئن ترین راه برای افرادی باشد که قصد مهاجرت به عمان را دارند و شرایط دیگر مهاجرت برای آنها میسر نمی باشد که در این صورت افراد می توانند از طریق ثبت شرکت در عمان اقدام نمایند.

 اما نکته حائز اهمیتی که در اینجا وجود دارد این است که افرادی که قصد ثبت شرکت در عمان را دارند باید شرایطی را دارا باشند تا بتوانند برای ثبت شرکت اقدام نمایند و از این طریق به اقامت و تابعیت عمان دست یابند اما نکته دیگری که وجود دارد این است که فرد متقاضی باید برای ثبت شرکت بیزینس پلن قوی ارائه نماید تا بتواند فعالیت اقتصادی خود را آغاز نماید و از این طریق به سودآوری لازم دست یابد.

ثبت شرکت در عمان

پس از ثبت شرکت فرد باید فعالیت خود را جهت تجارت آغاز نماید .تجارت در کشور عمان را می توان از طریق بخش های خصوصی پیگیری نمود. بخش های خصوصی دو کشور می توانند در حوزه های بنادر، هواپیمایی، راه آهن و بانکی، انرژی، موادغذایی، همکاری های خود را گسترش دهند.

در حوزه سرمایه گذاری و تجارت در کشور عمان ، شرکت های عمانی به مشارکت و فعالیت در ایران علاقه مند هستند، بانک های عمان هم آماده ارائه تسهیلات بانکی با نرخ سود اندک به پروژه های سرمایه گذاری ایران در عمان هستند.

صادرات تخصصی کالا به کشورعمان

با توجه به دانش فنی و توانمندی هایی که در ایران وجود دارد، می توان درزمینه صادرات تخصصی کالا به کشورعمان با کشور عمان مشارکت کرد که نتیجه آن، صادرات فوری , صادرات مواد اولیه ایران و همچنین صادرات خدمات فنی و مهندسی خواهد بود.
همچنین تجار عمانی و ایرانی می توانند ارتباط عمان و کشورهای CIS را توسعه دهند که نتیجه آن، افزایش سهم ترانزیت و روابط تجاری ایران خواهد بود.

امروزه یکی از مهم‌ترین اهداف همه‌ی کشورها تلاش برای بهبود اوضاع اقتصادی و رونق کسب‌وکار و تجارت به ویژه در بخش خصوصی است و یکی از عوامل مهم تشکیل دهنده‌ی یک کسب‌وکار یا بنگاه و شاید مهم‌ترین هدف آنها، انجام معاملات و دادوستدهای مختلف با مشتریان است به نحوی که هرچقدر تعداد و حجم این معاملات گسترده‌تر باشد، کسب‌وکار بهتر و موفق‌تر ارزیابی می‌شود.

LC

یکی از راه های معروف و شناخته شده برای پرداخت‌ها، مخصوصا در عرصه‌ی تجارت بین‌الملل، استفاده از نهادی با عنوان ال سی ( LC ) یا اعتبار اسنادی است. منظور از واژ‌ه‌ی LC که مخفف عبارت Letter of credit یا به نحو دقیقتر Documentary Letter of Credit است و با عناوین اعتبار اسنادی یا اعتبار‌نامه در زبان فارسی معرفی می‌شود.

یک روش پرداختی است که در آن تعهد قطعی به پرداخت از جانب بانک گشاینده‌ی اعتبار وجود دارد و به خریدار و فروشنده داده می‌شود که به موجب آن بانک تعهد می‌کند که میزان پرداختی خریدار، در زمان تعیین شده و با همان مبلغ مورد توافق و صحیح، به فروشنده داده خواهد شد.  

 

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

ایران رایس میل

ایران رایس میل

شالیکوبی امین

شالیکوبی امین : ارائه دهنده انواع برنج چینو و برنج محلی شمال با بهترین کیفیت ،راهنمای شما درخرید انواع برنج ایرانی اصیل می باشد.

 برنج طارم / برنج شیرودی / برنج شمالی / برنج چینو / برنج ایرانی

 

خریدار برنج ایرانی

اگر خریدار برنج ایرانی می باشید می توانید به سایت ایران رایس میل سری بزنید و سفارش خرید برنج از شالیکوبی امین را دهید در این صورت می توانید هم برنج مرغوب و ارزان از درب کارخانه سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

 

لیست قیمت برنج

 

فروشگاه برنج

 

برنج طارم

انواع برنج طارم

  • طارم محلی
  • دیلمانی
  • اهلمی طارم
  • طارم پاکوتاه
  •  سنگ طارم

 

 

برنج شیرودی

 

برنج شیرودی از نوع اقلام پرمحصول برنج است و به این علت قیمت ارزان تری نسبت به دیگر برنج ها دارد. برنج شیرودی از نظر ظاهری بسیار به هاشمی شباهت داشته و از نظر کیفیت طعم و پخت در حد مطلوب وخوب بوده اما بعد از طارم ،هاشمی ،فجر وعلی کاظمی قرار دارد.

 

برنج شمالی

برنج شمالی بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد.

 

برنج فجر

 

برنج فجریکی از ارقام پرمحصول می باشد که در مراسمات از این برنج به علت مقرون به صرفه بودن استفاده می شود

 

 

 

برنج ایرانی

 

خرید برنج از نوع برنج ایرانی مرغوب امروزه افزایش یافته است .معمولا افراد ترجیح می دهند برنج ایرانی و برنج شمالی خرید نمایندتا برنج های نامرغوب خارجی.

 

 

برنج چینو

    

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

خرید برنج ایرانی

یکی از مهمترین اقلام غذایی جهان و از مهم ترین غلات، برنج است. برنج غذای اصلی نیمی از جمعیت جهان می باشد.

از گونه های برنج ایرانی می توان به گرده ، دابو ، چارم1، چارم2 ، صدری(که شامل دم سیاه و دم زرد و دم سرخ)، طارم  ، بینام ، چمپا، علی کاظمی  و اشاره کرد . همچنین از تیپهای پر محصول و اصلاح شده ، می توانیم به سفید رود و خزر اشاره کنیم.

برنج ایرانی

بعضی انواع برنج ایرانی در مناطق شمالی ،  شامل ارقام ایندیکایی مثل غریب ، هاشمی ، حسنی و گرده می باشند که نتیجه انتخاب سنتی توسط کشاورزان (و احتمالاً در ادامه تعدادی نیز در نتیجه انتخاب توسط محققین) هر یک در نواحی جلگه‌ای و دره‌ای استان گیلان به ترتیب شالی زارهای مناطق اطراف شهرستان‌های صومعه سرا ، فومن ، تالش ، و طارم به مرور زمان حاصل شده‌اند .

خرید برنج

یکی از مشکلات برخی افراد، تشخیص و خرید برنج خوب مرغوب و شیوه نگهداری آن است.

تشخیص و خرید برنج :

برنج ایرانی با داشتن درجه بندی ، در شمار برنج های ممتاز است.
و اما فقط خوب قد کشیدن دانه برنج پس از پخت ملاک مرغوبیت نیست.
دانه برنج هر چه خشک تر و سفت تر باشد بهتر است زیرا با جذب سریع آب هنگام پخت، حجیم تر می شود.

برنج ندا

درسال 64 در یک برنامه مدون، تلاقی های مختلفی در قالب طرح دای آلل کراس کامل بین چندین رقم محلی با کیفیت پخت و خوراک عالی و ارقام پرمحصول برنج اما با کیفیت پایین انجام شد. پس از سه سال مطالعه ژنتیکی  از تلاقی بین ارقام محلی سنگ طارم و حسن سرایی با رقم اصلاح شده آمل ۳ به دست آمد. از میان لاین های به دست آمده، لاین D2-12-54 از لحاظ عملکرد و کیفیت نسبت به سایر ارقام اصلاح شده برتر بود و از برخی جهات نیز نسبت به ارقام اصلاح شده پرمحصول از جمله آمل ۳ و نعمت برتری خاصی داشت. از جمله خصوصیات برتر این لاین جدید ۷ الی ۱۰ روززودرسی و نیز خواص فیزیکوشیمیایی مطلوب آن می باشد.

برنج فجر

برنج فجر از ارقام پر محصول برنج است ،فجر برنجی است نرم با شکل ظاهری خنجری که از طرف انتها(جنین)به سمت سر برنج با انحنای نازک شده که شبیه سر خنجر می شود و از ناحیه پشت نیز دارای فرو رفتگی می باشد این برنج نسبتا ریز قلم بوده  و به رنگ شیشه ای مات و استخوانی می باشد و رنگ شلتوک ان زرد و روشن است.

ضد عفونی کردن بذر برنج فجر

ضد عفونی کردن بذر برنج فجر: برای کنترل بیماری های  بذر از ماده ای به نام ویتا واکسی تیرام به مقدار 5 گرم برای هرکیلو بذر وبه صورت غوطه ور کردن در ان وبه مدت 18-24ساعت می باشد.

برنج طارم

طارم هاشمی و طارم عطری از بهترین انواع طارم ها می باشد. تنها وجه تمایز این برنج نسبت به برنج طارم عطری که نمی توانیم این را در سطح برنج طارم به عنوان یک کمبود محاسبه کرد این است که نسبت به طارم عطری کمی کمتر عطر و بو دارد. بطور کلی شکل دانه، بلند، قلمی و رنگ آن سفید متمایل به کرم و دارای کیفیت پخت عالی و طعم و عطر خوب می‌باشد بیشترین ری در بین برنج های ایرانی برنج طارم هاشمی میباشد.

برنج شیرودی

برنج شیرودی از نوع اقلام پر محصول برنج استhttps://www.berangirane.ir/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA/ و از نظر کیفیت طعم و پخت در حد مطلوب و خوب بوده و علت قیمت برنج ارزان این نوع برنج نیزپرمحصول بودن است.

شکل ظاهری این برنج استخوانی شکل است. این برنج در نواحی شمالی کشور کشت می شود. واز نظر شکل ظاهری بسیار شبیه به برنج طارم هاشمی است، که برای افرادغیرمتخصص در زمینه برنج قابل شناخت نیست. به همین دلیل برخی افراد سودجو این نوع برنج را با انواع دیگر مخلوط می کنند و یا آن را به اسم برنج طارم به فروش می رسانند.

 

 

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

کالا فود

کالافود

آموزش راه اندازی فست فود

آموزش و راه اندازی رستوران های فست فود

فروش انواع  پودر های سوخاری(مرینیت وبردینگ)

تجهیزات رستوران

تجهیزات کافی شاپ

تجهیزات تخصصی رستوران

لوازم دست دوم رستوران

راه اندازی رستوران و فست فود

فروش پودر سوخاری

لوازم جانبی رستوران   

فروش پودر سوخاری مرینیت

داغ آرد

راه اندازی فست فود

راه اندازی کافه شاپ

پودر سوخاری بردینگ

انواع مرینت

·         مرینیت سوخاری

·         مرینیت مرغ نرمال

·         مرینیت مرغ اسپایسی

·         مرینیت چیکن استریپس

انواع بردینگ

بردینگ نرمال

بردینگ اسپایسی

بردینگ چیکن استریپس

روکش کردن

روکش نرمال

روکش اسپایسی

روکش چیکن استریپس

روکش فیله

پودر خمیرپیتزا

اموزش کافه شاپ

فیلتر هنی پنی

فیلتر فرایرمستر

فیلتر بروستر

شماره های تماس

۰۹۱۲۸۴۵۱۳۸۸

 

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

لامپ ال ای دی

سیمارکت ، تولید، تأمین و توزیع کننده انواع لامپ ال ای دی و روشنایی در کل کشور

 

سیمارکت ، مجموعه ای حرفه ای در زمینه تولید و تأمین انواع لامپ و چراغ led  و سیستم های حفاظتی ، آنتن و گیرنده ،  انرژی و منبع تغذیه و دربازکن های صوتی و تصویری و آمپلی فایر و کابل می باشد.

نشانی وب سایت سیمارکت :   سیمارکت

دربازکن صوتی:

دربازکن تصویری:

لامپ LED : شرکت سیمارکت انواع لامپ ال ای دی را طراحی و تولید نموده است که در همین راستا توانسته است تخصص کافی در زمینه روشنایی را بدست آورد. انواع لامپ تولیدی ، دارای لامپ حبابی استوانه ای ، لامپ شمعی اشکی ، لامپ حبابی قارچی ، لامپ حبابی کروی و لامپ حبابی معمولی و لامپ شمعی ساده و مات  می باشد.

 

آمپلی فایر :  آمپلی فایر یا به طور خلاصه شده  آمپ ، دستگاهی هست که برای تقویت کردن سیگنالهای ضعیف استفاده می شود . میزان یا درجه تقویت آمپلی فایرها با هم متفاوت هست و معمولآ برای تفکیک آنها از دسته بندی براساس توان تقویت کنندگی آنها استفاده می شود . آمپ کاربردهای متفاوتی داشته و در جاهای مختلف با اندازه های متفاوت و توانهای متفاوت بکار گرفته می شود . سیمارکت انواع آمپلی فایر را طراحی و تولید می نماید که دارای توانمندی های مختلفی می باشد.

 

سیستم های حفاظتی: یکی از مهمترین دلایل استفاده از سیستم خانه هوشمند، ایجاد محیطی امن و حفاظت شده برای ما میباشد. در یک خانه هوشمند شما میتوانید هنگام خروج از منزل سیستم امنیتی را فعال نمائید.

به این ترتیب سنسورهای نصب شده در خانه نقش نگهبانان خانه را برای شما ایفا خواهند کرد.

به عنوان مثال چنانچه هر یک از درها یا پنجره هایی که سنسور در آنها تعبیه شده است باز شود و یا اگر حرکتی توسط سنسورهای حرکتی نصب شده تشخیص داده شود و یا اگر از سیستم های کارتی یا کدی در ورودی خانه استفاده کرده اید و مکرراً کدهای غلط به دستگاه وارد میشود، سیستم تمامی این موارد را به منزله ورود افراد غیر مجاز به منزل تشخیص داده و ضمن پخش آژیر فلاشر باسیم از بلندگو دزدگیر ، موضوع را از طریق خط تلفن متصل به سیستم و یا از طریق ارسال SMS گزارش نماید.

همزمان شما میتوانید دوربین های مدار بسته خود را به سیستم خانه هوشمند متصل نمائید و تصاویر را از طریق پنل لمسی (PDA) مشاهده نمائید.

حتی در صورتی که سیستم دوربین مدار بسته و سنسور تشخیص دهنده حرکت استفاده شده امکان اتصال به سیستم خانه هوشمند را داشته باشد، در صورت ورود اشخاص به منطقه تحت پوشش دوربین ها و یا مشاهده هرگونه جابه جایی توسط دوربین ها، این امر میتواند از طریق تلفن و یا SMS به شما گزارش شود.

 

آنتن و گیرنده دیجیتال : شرکت سیمارکت ، با نگاه به توسعه فعالیت های خود، انواع آنتن اکتیو و انواع آمپلی فایر ماهواره و آنتن های گردان و همچنین انواع اسپیلترهای چند راه را تولید میکند.

 

یو پی اس : UPS مخفف عبارت Uninterruptible power supply ، به معنای منبع تغذیه بدون وقفه است. یوپی اس یک منبع تغذیه الکترونیکی است که وظیفه اصلی آن ، تامین بدون وقفه ی توان مورد نیاز بار مصرفی می باشد ، این سیستم بین برق شهر و دستگاه مصرف کننده قرار گرفته علاوه بر تثبیت و تنظیم برق شبکه مانع از نفوذ نویز و اختلالات شبکه به تجهیزات حساس مصرف کننده می گردد . همچنین یوپی اس( منبع تغذیه و انرژی ) به عنوان منبع توان بدون وقفه با  استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری  ، برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده را تامین می نماید.


درحقیقت استفاده از یک انرژی پشتیبان مانند سیستم تامین انرژی بدون وقفه (UPS) شما را قادرمیسازد که بربیشترمشکلات ناشی ازبرق شهرفائق آیید وهمچنین محافظت دربرابرقطع کلی برق را نیز بدست آورید، شما می توانید سطوح مختلفی ازحفاظت را درمقابل مشکلات برق برای سیستم خود جهت جلوگیری ازتخریب ویا ازدست دادن اطلاعات به کارگیرید. جهت خرید انواع یو پی اس  و کارت شبکه یو پی اس ، می توانید با شرکت سیمارکت تماس بگیرید.

 

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

سوله در گرگان

شرکت مهندسی تجارت گستر شایان سازه با نام تجاری شایان سازه با بیش از۱۰ سال تجربه در سال ۱۳۹۳در زمینه طراحی ساخت و تولید سازه های فلزی سنگین و سوله مجوز خود را از سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان اخذ نموده است.در حال حاضر این شرکت در مساحتی در حدود ۱۳۰۰۰ متر مربع و با ظرفیت تولید سالانه دوازده هزار تن در شهرک صنعتی آق قلا مشغول به کار می باشد.

خط مشی شرکت مهندسی شایان سازه


1_
ارتقاع سطح اگاهی و دانش کارکنان و بالا بردن تخصص ایشان
2_
افزایش میزان رضایت مندی مشتریان و جلب اعتماد ایشان
3_
افزایش کیفیت تولیدات و بهره گیری از مواد اولیه مناسب
4_
بهبود مستمر از طریق استفاده از مکانیزم انتقادات و پیشنهادات سازنده مشتریان کارکنان و سایر طرف های ذینفع
5_
تهیه تجهیزات ایمنی به منظور کاهش حوادث شغلی

خدمات شایان سازه:

اسکلت فلزی

جرثقیل

دکل گرگان

دکل در گلستان

سوله و اسکلت فلزی

اسکلت فلزی سبک و سنگین

سالن دامداری

سالن مرغداری

سوله گرگان

سوله سازی گرگان

اسکلت سازی گلستان

دکل مخابراتی در گلستان

سازه فلزی در گرگان

ساختمان فولادی در گرگان

ساختمان فلزی در گرگان

 

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

صادرات زعفران

شرکت بازرگانی یزدان دوست ترد

ترخیص کالا در گمرک

ترخیص کالا از گمرک امام خمینی

ترخیص گمرک بندر خرمشهر

ترخیص گمرگ بندر عباس

گمرگ شهریار

گمرگ امانات پستی

واردات کالا

 

واردات کالادر سریعترین زمان

واردات غلات ( واردات گندم – واردات جو – واردات برنج – واردات ذرت و… )

واردات انواع ماشین آلات ( واردات لوازم رستوران و فست فود – واردات تجهیزات آزمایشگاهی

واردات تجهیزات کارخانه ای – واردات ماشین آلات خط تولید )

واردات خودرو ( واردات خودرو – واردات انواع تجهیزات و لوازم خودرو ها )

واردات مواد غذایی (واردات گوشت – واردات دانه های روغنی و… )

واردات خشکبار ( واردات انواع خشکبار از قبیل پسته گردو فندق و… )

 

صادرات کالا

صادرات پتروشیمی

صادرات برنج

صادرات پسته

صادرات خشکبار

صادرات زعفران

صادرات سیمان

 

صادرات گازوئیل

صادرات گاز

صادرات فرش

صادرات فوری

صادرات گچ

صادرات نفتی

واردات کالا

واردات گندم

واردات جو

واردات گوشت

واردات خودرو

واردات لوازم فست فود

واردات گوگرد

واردات ماشین الات

واردات مواد غذایی

حمل ونقل کالا

حمل و نقل ریلی

حمل و نقل دریایی

حمل و نقل زمینی

حمل و نقل هوایی

 

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

موسسه دانا پژوه

موسسه دانا پژوه

چاپ مقاله فوری

یکی از اجزای اجتناب ناپذیر در دوران تحصیلات دانشگاهی چاپ مقاله در ژورنال های معتبر است. چاپ یک مقاله علمی نشان دهنده میزان مهارت علمی و علاقه و جدیت دانشجو در کارهای تحقیقاتی و میزان علاقمندی وی میباشد

تمامی ژورنال هایی که مقالات توسط موسسه داناپژوه به آنها ارسال و سفارش مقالات داده میشود ، مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد بوده و معتبر بودن این ژورنال ها از منابع مختلف قابل پیگیری است.

 

پذیرش فوری مقاله

پذیرش مقاله داخلی

چاپ فوری مقاله isi

اکسپت سریع مقاله isi

آخرین و پایانی ترین مرحله از مجموعه مراحل ویراستاری و مشاوره چاپ مقاله آی اس آی (ISI)، مشاوره پذیرش و چاپ مقاله آخرین و پایانی ترین مرحله از مجموعه مراحل ویراستاری و مشاوره چاپ مقاله آی اس آی (ISI)، مشاوره پذیرش و چاپ مقاله در ژورنال های علمی پژوهشی توسط موسسه آموزشی پژوهشی داناپژوه می باشد.

 

چاپ مقاله isi

پذیرش مقاله

پذیرش مقاله ای اس ای

پذیرش مقاله ای اس سی

چاپ مقاله

چاپ مقاله ای اس سی

چاپ مقاله ای اس ای

پذیرش مقاله isi

چاپ مقاله isc

چاپ مقاله scopus

چاپ مقاله اسکوپوس

پذیرش مقاله اسکوپوس

پذیرش مقاله علمی پژوهشی

چاپ مقاله علمی پژوهشی

استخراج مقاله از پایان نامه

هزینه چاپ مقاله

  • blosuren blosuren2