blosuren

blosuren

blosuren

blosuren

پیوندها

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با روشن شدن چراغ بنزین خودرو چه مقدار می تواند حرکت کند؟یک راننده همیشه آرزو دارد در سفرها، هیچ گاه شاید روشن شدن چراغ های اضافی نباشد! این چراغ ها که در صفحه پشت آمپر ظاهر می شود، هرکدام نشان از یک عارضه در خودرو دارند. علاوه بر چراغ های کمربند و لامپ ها، سایر چراغ ها نگران کننده هستند. اما شاید از همه دلهره آورتر چراغ بنزین باشد و برای افرادی که حوصله مراجعه منظم به پمپ بنزین را ندارند، شاید تا مراجعه و انجام سوخت گیری، چالش این که هرلحظه ممکن است بنزین تمام شود دائماً ذهن راننده را خسته کند.

حال اگر بخواهیم بررسی کنیم که خودروها از ابتدای روشن شدن چراغ چه میزان پیمایش دارند، می توانیم این دلهره را کاهش دهیم.

اگر بخواهیم یک استاندارد کلی در مورد زمان روشن شدن چراغ به دست بیاوریم، می توانیم به استانداردهای ارائه شده بین المللی اشاره کنیم. بر اساس بررسی بیش از 40 خودرو و محاسبه میزان باقی مانده بنزین در باک آن ها، مشخص شد متوسط بنزین باقی مانده در باک خودروهای خارجی به صورت متوسط 2.6 گالن است. اگر بخواهیم این عدد را به لیتر تبدیل کنیم، می بایست آن را در 3.78 ضرب کنیم که شاهد عددی در حدود 9.8 لیتر خواهیم بود.

اگر در باک خودرو شما 9.8 لیتر بنزین باقی مانده باشد، می بایست مصرف سوخت خودروتان را با آن بررسی کنید. در زیر به بررسی 4 خودرو متفاوت می پردازیم. البته می بایست به صورت پیش فرض استفاده از خودرو را در حالت رانندگی بدون ترافیک در نظر بگیریم
.

مسافتی که خودروها بعد از روشن شدن چراغ بنزین می توانند طی کنند:

پراید:این خودرو به دلیل مصرف حدود 6.5 در مصارف شهری و شرایط بدون ترافیک می تواند با بنزین باقی مانده از لحظه روشن شدن چراغ، در حدود 130 کیلومتر را بپیماید.

پژو 206:مهمان قدیمی ایران خودرو که حدوداً 16 سال است در این شرکت تولید می شود، با متوسط مصرف 8.9 در مصارف شهری، از لحظه روشن شدن چراغ بنزین می تواند در حدود 109 کیلومتر را بپیماید.

رنو کولئوس:این محصول رنو که جدیداً با ظاهری بسیار زیبا و فاخر به بازار آمده است، با مصرف 11.8 در شهر، می تواند از لحظه روشن شدن چراغ، در حدود 80 الی 85 کیلومتر را بپیماید.

سوزوکی ویتارا:این شاسی بلند ژاپنی خوش آوازه می تواند با مصرف 12.5 لیتر در هر 100 کیلومتر، حدود 80 کیلومتر را بپیماید.

تعویض لاستیک خودرو در محل

مراکز مختلفی برای خرید تایر خودرو وجود دارند اما شاید دسترسی به این مراکز کمی سخت و زمان‌بر باشد. دکترخودرو متشکل از مجموعه فروشگاه های تعویض لاستیک  می باشد و در هر نقطه ای که شما بخواهید برای خرید لاستیک و نصب انواع لاستیک میشلن  ،  لاستیک فالکن ، لاستیک بارز  و گلدستون .... در خدمت شماست . این نمایندگی با حضور به موقع و تعویض لاستیک درمحل باعث صرفه جویی دروقت و هزینه شما می شود .
دکتر خودرو عرضه کننده لاستیک با کیفیت بالا می باشد همچنین جهت دریافت قیمت روز لاستیک به سایت دکتر خودرو مراجعه نمایید.

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

زمان تعویض فیلتر هوا

زمان تعویض فیلتر هوا : دانستن زمان تعویض فیلتر هوا یکی از مهم ترین مواردی است که یک راننده باید از آن آگاه باشد.فیلتر هوا با اینکه به نظر می رسد که زیاد مهم نیست اما تمیز و نو بودن آن در عملکرد صحیح خودرو و همچنین میزان سوخت مصرفی و شتاب خودرو تاثیر بسزایی دارد.

مزایای فیلتر هوا تمیز و نو

فیلتر هوا تمیز باعث مصرف سوخت کمتر، شتاب بهتر، افزایش عمر موتور و بهبود عملکرد کلی موتور می‌شود. فیلتر هوای تمیز نه تنها باعث ورود هوای تمیز به موتور می‌شود، بلکه مانع از ورود آلودگی به موتور شده که جلوگیری از آسیب رسیدن به آن را در پی دارد. با کثیف شدن فیلتر هوا، حجم هوای ورودی به موتور کاهش می‌یابد، که نتیجه آن، عدم امکان کارکرد مناسب موتور بوده که مشکلات فراوانی را برای صاحب خودرو به همراه دارد.

زمان تعویض فیلتر هوا

چگونه از زمان تعویض فیلتر هوا آگاه شویم

یکی از مشخص های روشن زمان تعویض فیلتر هوا افزایش مصرف سوخت ماشین است.زمانیکه فیلتر هوا کثیف شود ماشین سوخت بیشتری مصرف می کند و مشکل دیگری که به وجود می آورد برای شمع ماشین می باشد.با کثیف شدن این قطعه، هوا به اندازه کافی وارد محفظه احتراق نشده و با چرخه سوخت ناقص مواجه می‌شویم و نسبت سوخت به هوا افزایش یافته که خرابی شمع‌ها را به همراه دارد. این امر باعث ایجاد مشکل در هنگام روشن کردن ماشین می‌شود.

تشخیص فیلتر هوا تمیز

در وهله اول فیلتر هوا تمیز نو و سفید رنگ است و به آسانی با دین می توانید از این موضوع آگاهی کامل پیدا کنید.اما گاهی اوقات بر روی فیلتر هوا گرد و غبار می گیرد و تشخیص آن کمی مشکل می شود و بدین علت سازندگان خودرو توصیه می کنند که ماشین با طی کردن مسافت بین ۱۹ تا ۲۴ کیلومتر حتما فیلتر هوا را تعویض کنید.

آیا فیلتر هوای کثیف مانع از روشن شدن خودرو می‌شود؟

در حالت کلی فیلتر هوای کثیف مانع از روشن شدن خودرو نمی‌شود، با این حال شما باید پس از طی مسافتی نسبت به تعویض آن اقدام کنید. فیلتر هوای کثیف باعث افزایش مصرف سوخت شده و برای شمع‌ها ایجاد مشکل می‌کند. اگر به استفاده از فیلتر هوا کثیف ادامه دهید، شمع‌ها خراب شده که نتیجه آن عدم روشن شدن ماشین است.

با شرکت سام صنعت، پای به صنعت فیلتر هوای کشور بگذارید.این شرکت با استفاده از نخبه ترین و زبده ترین تیم کارشناسی و فنی، آماده خدمت رسانیبه صاحبان صنایع و کارخانجات و نیز آماده ارائه خدمات مشاوره فنی و مهندسی در زمینه طراحی، ساخت، تأمین مواد، نصب و راه اندازی، نگهداری و تعمیرات در پروژه های صنعتی می باشد .


  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

ساخت سوله دامداری

ساخت سوله دامداری : یکی از مهم ترین مراحل ساخت سوله دامداری طراحی و ساخت آن با توجه به استاندارهای موجود و همچنین سبک و مقرون به صرفه صرفه درست کردن آن می باشد.شرکت مهندسی تجارت گستر شایان سازه با نام تجاری شایان سازه با بیش از۱۰ سال تجربه در سال ۱۳۹۳در زمینه طراحی ساخت و تولید سازه های فلزی سنگین و انواع سوله مجوز خود را از سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان اخذ نموده است و همچنین با سرلوحه قرار دادن الگو های مدیریتی توانست با شناخت نیازها مسیر کوتاه تری جایگزین ساخت و ساز پر هزینه ارایه دهد و در حال حاضر این شرکت در مساحتی در حدود ۱۳۰۰۰ متر مربع و با ظرفیت تولید سالانه دوازده هزار تن در شهرک صنعتی آق قلا مشغول به کار می باشد.

“شرکت مهندسی تجارت شایان سازه افتخار دارد که بگوید با استفاده از بهترین طراحان و مهندسین کاردان توانسته است انواع سوله ها را با توجه به استاندارهای سازمان مربوطه با قیمت مناسب و سبک تولید نماید.”

ساخت سوله دامداری

ساخت سوله دامداری

یکی از سوله هایی که اساس آن مقاوم و ایمن بودن آن است سوله دامداری می باشد. این سوله ها باید به نحوی طراحی شوند که از هر گونه عوامل طبیعی از جمله زلزله, طوفان , برف و … مصون بماند و استحکام لازمه را دارا باشد.این دسته از سوله ها به طور معمول خارج از زندگی شهری با توجه به نوع کاربری آن ساخته می شود و هر کدام از این سوله ها باید در حریم و فاصله قانونی با دامداری های دیگر ساخته شود و اگر فاصله بین این سوله های دامداری بیشتر باشد احتمال انتقال بیماری و مشکلات دیگر کمتر می باشد.

روش ساخت سوله دامداری

بهترین روش ساخت سوله دامداری صنعتی ، شیوه سبک خرپایی میباشد. مقطع تمامی اجزای اسکلت فلزی این نوع سازه ، پروفیل است و میتوان سوله های عریض تری را با قیمتهای ساخت سازه پایینتری به ارمغان آورد.سوله های خرپایی نوعی از سوله های در حال تولید در کشور می باشند که بیشترین میزان کاربرد راد ارند .

چرا که در ساخت دهانه آن ها محدودیتی در متراژ وجود ندارد و به همین دلیل مناسب برای انواع کاربری ها شده اند.این سوله ها را به دلیل این که از میزان کمی از فولاد برای تولید آن ها استفاده می شود؛ عمدتا در گروه سوله های سبک می شناسند که سرعت ساخت هم در تولید آن ها بالاست.

عمده ویژگی هایی که باعث تبدیل سوله خرپایی به بهترین نوع سوله شده است را می توان در داشتن خواصی مانند کم هزینه بودن، سبک وزنی، سرعت در ساخت و بهره برداری، قابلیت نصب انواع جرثقیل های دیواری و سقفی و نیز داشتن امکان جا به جایی و … جست و جو کرد.

مساحت ساخت سوله دامداری

مساحت ساخت دامداری ها بر اساس نوع دام و تعداد آنها تعریف میشود .

شرکت شایان سازه، مفتخر است با همکاری کادری مجرب و استفاده از تجهیزات به روز خود، در کنار گروه تحقیق و توسعه، آماده ارائه خدمات طراحی، اجرا و راه اندازی سازه های فلزی سبک و سنگین، سوله و انبار، دکل های مخابراتی و انتقال برق، مخازن تحت فشار، سازه های فلزی بلند مرتبه و انواع ساختمان های فولادی باشد.

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

فایبر سمنت در البرز| نصب و اجرای فایبر سمنت در البرز/ شرکت تولید کننده فایبر سمنت

 

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

همزمان با رشد چشمگیر جمعیت و شهر نشینی ، طبقات ساختمان ها و تعداد واحد های آن ها رو به افزایش رفت ، بسیاری از افراد علاوه بر اینکه محل سکونت برایشان مهم است ، لوکس بودن و تجهیزات ساختمان نیز برایشان از درجه اهمیت بالایی برخوردار است ، بنابراین ساختمان سازان شروه به ساخت برج هایی بزرگ و لوکس برای سکونت کردند . از این رو افراد زیادی زندگی در برج را فقط به خاطر امکانات آن انتخاب می کنند ، اما چه امکاناتی در برج ها وجود دارد که وجه تمایزی آشکار را در بین سایر ساختمان ها به وجود آورده است ؟ چه ویژگی هایی را در هنگام خرید برج باید در نظر بگیریم ؟ با ما همراه باشید در ادامه این مطلب :

سازنده و طراحان برج

از مهمترین ویزگی ها برای خرید یک برج نام شرکت سازنده است ، نام سازنده برج برندی موثر در افزایش قیمت است.طراح برج نیز بسیار اهمیت دارد ، برخی از طراحان معروف ایرانی خود به تنهایی باعث فروش سریع و افزایش قیمت یک برج هستند.

متراژ پنت هاوس

پنت‌هاوس اوج هنر یک برج‌ساز است. مساحت پنت‌هاوس معمولا به خاطر حیاطی که دارد کمتر از واحدهای زیرین است.  متراژ پنت هاوس باید بدون در نظر گرفتن تراس از ۲۰۰ متر شروع شود .

تعداد واحدها برج

تعداد واحد ها از نکات حائز اهمیت در هنگام خرید برج است . بعضی از برج‌ها ممکن است دارای ۳۰ واحد باشند و برخی دیگر ۱۰۰ واحد. دسته‌ای از مجتمع‌های ساختمانی هم دارای چند بلوک برج هستند.

لابی

مشتری‌ها هنگام خرید برج اول از هر چیز به لابی آن دقت می‌کنند. برخی از برج‌سازان برای لابی سقف ۶ متر را می‌پسند تا آن را مجلل‌تر کنند. اما چیزی که لابی را با اهمیت می‌کند حضور لابی‌من یا نگهبان لابی برای افزایش امنیت ساختمان به شکل ۲۴ ساعته است.

داشتن چند آسانسور بعلاوه آسانسور حمل بار

ساختمان‌های بلند باید سه تا چهار آسانسور داشته‌باشند. معمولا ساختمان‌های پنج و شش طبقه دو آسانسور دارند. یکی برای حمل اسباب و یکی برای افراد.

تراس

برج مثل یک آپارتمان چند طبقه نیست که نداشتن تراس را با پشت‌بام بتوان جبران کرد. اندازه تراس به متراژ برج بستگی دارد؛ اگر واحدی زیر ۱۰۰ متر باشد، اندازه‌ای که یک بند رخت‌ در آن جا بگیرد کافی است اما خانه‌ای با متراژ ۳۰۰ متری باید تراسی داشته‌باشد که در آن یک میز و صندلی جا شود.

استخر، سونا ، جکوزی و باشگاه ورزشی

داشتن استخر ، سونا و جکوزی جز لاینفک برج ها هستند ، علاوه بر این ها تجهیزات به کار رفته در این مکان ها را نیز بررسی کنید تا از لوازم درجه یک و با کیفیت استفاده شده باشد.

پروژه های ساختمانی منطقه ۲۲ از بهترین پروژه های ساختمانی در تهران می باشد، چرا که منطقه ۲۲ تهران ، دارای رشد بسیار زیادی می باشد.چنانچه قصد خرید و اجاره و رهن ملک یا آپارتمانی را از میان پروژه های ساختمانی منطقه ۲۲ تهران دارید، با املاک پارلمان غرب تماس بگیرید.

گروه مشاورین املاک پارلمان غرب با کادری مجرب در معاملات املاک تهران وبطور تخصصی در منطقه ۲۲ خدمت هموطنان ، بخصوص مشتریان عزیز تهرانی که قصد سرمایه گذاری یا سکونت در منطقه را دارند می باشد. منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین و مدرن ترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌است. این منطقه در طرح تفصیلی تهران به عنوان قطب گردشگری تهران مطرح شده است تا نیازهای رفاهی شهر تهران را برطرف سازد که بر همین اساس پروژه های بسیاری از جمله آبشار تهران، دریاچه مصنوعی چیتگر، محور چهارباغ ، بوستان جوانمردان ایران، شهربازی هزارویک شهر(تهران لند)، تهران مال ، پارک آبی چیتگر، پردیس سوارکاری، تله کابین و مونوریل چیتگر در این منطقه در حال ساخت و تکمیل می‌باشند. با وجود پارک‌های جنگلی چیتگر، خرگوش دره، لتمال کن و جهت وزش باد در تهران که عموما غربی-شرقی است این محدوده از تهران آب و هوای پاکیزه و مطلوبتری نسبت به دیگر مناطق تهران دارا می‌باشد.تیم ما آماده اطلاع رسانی صحیح ، به شما عزیزان جهت سرمایه گذاری در املاک منطقه ۲۲ می باشد .امید است از عهده رسالتی که بر دوش داریم به شکلی شایسته بر آئیم.

دیگر خدمات املاک پارلمان غرب :

از دیگر خدمات املاک بزرگ پارلمان غرب می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
* سرمایه گذاری در منطقه ۲۲
* رهن و اجاره آپارتمان دریاچه چیتگر
* پیش فروش اپارتمان و فروش اپارتمان در منطقه ۲۲
* خرید و فروش ملک منطقه ۲۲
* پیش فروش پروژه های منطقه ۲۲
* درج ملک شما در وبسایت پارلمان غرب به منظور فروش و اطلاع رسانی
* مشاوره حقوقی خرید و فروش ملک و رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ۲۲
* تهاتر مصالح با ملک در منطقه ۲۲ تهران
* بازسازی ملک در منطقه ۲۲
* مشارکت در ساخت برج و آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران
  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻣﺸﮑﻼت رﻓﺘﺎری ﮐﻮدﮐﺎن ﭘﯿﺶدﺑﺴﺘﺎﻧﯽ دارای ٢٤ ﻣﺎده اﺳﺖ ﮐﻪ در ﭘﮋوﻫﺸﯽ ﺗﻮﺳﻂ ﺷﻬﯿﻢ و ﯾﻮﺳﻔﯽ (١٣٧٨) ﻃﺮاﺣﯽ و ﻫﻨﺠﺎرﯾﺎﺑﯽ ﺷﺪه است. ﺷﻬﯿﻢ و ﯾﻮﺳﻔﯽ (١٣٧٨) ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺑﺮرﺳﯽ رواﯾﯽ ﺳﺎزه اﯾﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ از روش ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻋﻮاﻣﻞ اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻤﻮد. ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺳﺎزه ﺣﺎﮐﯽ از ﭼﻬﺎر ﻋﺎﻣﻞ ﻧﻘﺺ ﺗﻮﺟﻪ، ﺗﺮس، رﻓﺘﺎراﺟﺘﻤﺎﻋﯽ، و ﭘﺮﺧﺎﺷﮕﺮی ﺑﻮد. ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﺤﺘﻮای ﺳﻮاﻻت ﻧﯿﺰ ﺑﺮای رواﯾﯽ ﻣﺤﺘﻮاﯾﯽ ﻣﻮرد ﺗﺎﯾﯿﺪ اﺳﺎﺗﯿﺪ رواﻧﺸﻨﺎﺳﯽ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺖ. ﺿﺮﯾﺐ آﻟﻔﺎی ﮐﺮﻧﺒﺎخ ﻧﯿﺰ ﺑﺮای ﮐﻞ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ را ٠/٨٠ ﺑﺮآورد ﻧﻤﻮدﻧﺪ. آﻧﻬﺎ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺿﺮﯾﺐ آﻟﻔﺎی ﮐﺮﻧﺒﺎخ را ﺑﺮای ﮔﺮوهﻫﺎی ﺳﻨﯽ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﻪ ﺗﺮﺗﯿﺐ: ٣ ﺳﺎﻟﻪ ٠/٨٢، ٤ ﺳﺎﻟﻪ ٠/٧٨، ٥ ﺳﺎﻟﻪ ٠/٨٠ و ٦ ﺳﺎﻟﻪ٠/٨١ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ دروﻧﯽ ﻣﻄﻠﻮب ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ.

ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻣﺸﮑﻼت ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﮐﻠﻮرادو ﺗﻮﺳﻂ وﯾﻠﮑﺎت، بونادا، ریدل و همکاران (٢٠١١) ﺗﻬﯿﻪ ﺷﺪه است. اﯾﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺣﺎوی ٢٠ آﯾﺘﻢ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺗﻮﺳﻂ واﻟﺪﯾﻦ ﯾﺎ ﻣﻌﻠﻤﺎن داﻧﺶآﻣﻮزان ﺗﮑﻤﯿﻞ ﻣﯽﺷﻮد. وﯾﻠﮑﺎت و ﻫﻤﮑﺎران (٢٠١١) ﻫﻤﺴﺎﻧﯽ دروﻧﯽ ﮐﻞ ﺳﻮالﻫﺎ را ﺑﻪواﺳﻄﻪ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ آﻟﻔﺎی ﮐﺮوﻧﺒﺎخ ٠/٩٥ ﮔﺰارش ﻧﻤﻮدﻧﺪ. رواﯾﯽ ﺗﻔﮑﯿﮑﯽ و رواﯾﯽ ﺳﺎزه ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻣﺬﮐﻮر در ﺣﺪ ﻣﻄﻠﻮب ﮔﺰارش ﺷﺪه اﺳﺖ. ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ رواﯾﯽ ﻫﻤﮕﺮای ﻣﻮﻟﻔﻪﻫﺎی اﯾﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ اﺳﺘﺎﻧﺪارد ﺑﻪ اﯾﻦ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﮔﺰارش ﺷﺪه اﺳﺖ: ﺧﻮاﻧﺪن ٠/٦٤، رﯾﺎﺿﯽ ٠/٤٤، ﺷﻨﺎﺧﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ٠/٦٤، اﺿﻄﺮاب اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ٠/٦٤ و ﻓﻀﺎﯾﯽ ٠/٣٠ (وﯾﻠﮑﺎت و ﻫﻤﮑﺎران، ٢٠١١؛ ﺣﺎﺟﻠﻮ و رﺿﺎیی ﺷﺮﯾﻒ، ١٣٩٠). در ﺑﺮرﺳﯽ ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ اﯾﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ از دو روش ﻫﻤﺴﺎﻧﯽ دورﻧﯽ و ﺑﺎزآزﻣﺎﯾﯽ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﺮدﻧﺪ. ﻫﻤﺴﺎﻧﯽ دروﻧﯽ ﮐﻞ و ﺧﺮده ﻣﻘﯿﺎسﻫﺎی آن از ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ آﻟﻔﺎی ﮐﺮوﻧﺒﺎخ ﺑﻪ اﯾﻦ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﮔﺰارش ﺷﺪه اﺳﺖ: ﺧﻮاﻧﺪن ٠/٨٨، رﯾﺎﺿﯽ ٠/٧١، ﺷﻨﺎﺧﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ٠/٨٣، اﺿﻄﺮاب اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ٠/٥٨، ﻓﻀﺎﯾﯽ٠/٧٢ و ﮐﻞ ٠/٩٠ و ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ ﺑﺎزآزﻣﺎﯾﯽ اﯾﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻓﺎﺻﻠﻪ زﻣﺎﻧﯽ دو ﻫﻔﺘﻪ اﺟﺮا ﮔﺮدﯾﺪ و ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از روش ﻫﻤﺒﺴﺘﮕﯽ ﺿﺮﯾﺐ ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ آزﻣﻮن - ﺑﺎزآزﻣﻮن ﺑﻪ ﻗﺮار زﯾﺮ ﺑﺪﺳﺖ آﻣﺪ: ﺧﻮاﻧﺪن ٠/٩٣، رﯾﺎﺿﯽ ٠/٨٧، ﺷﻨﺎﺧﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ٠/٨٩، اﺿﻄﺮاب اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ٠/٨٤، ﻓﻀﺎﯾﯽ ٠/٨٢ و ﮐﻞ ٠/٩٤ رواﯾﯽ ﺳﺎزه ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻣﺸﮑﻼت ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﮐﻠﻮرادو ﻧﯿﺰ ﺑﻪ دو ﺷﯿﻮه ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﺿﺮﯾﺐ ﻫﻤﺒﺴﺘﮕﯽ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﺧﺮده ﻣﻘﯿﺎسﻫﺎی آن و ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻋﺎﻣﻠﯽ اﮐﺘﺸﺎﻓﯽ و ﺗﺎﯾﯿﺪی ﻣﻮرد ﺗﺎﯾﯿﺪ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺖ (ﺣﺎﺟﻠﻮ و رﺿﺎﯾﯽﺷﺮﯾﻒ، ١٣٩٠).

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

دستگاه فرچیپس فنری اتوماتیک برای راه اندازی فست فود و یا راه اندازی کافی شاپ لازم می باشد. هدف ما از معرفی دستگاه فرچیپس فنری اتوماتیک، ارائه اطلاعات به شما در زمینه انواع تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی فست فود است.

ما به طور مستقیم دستگاه فرچیپس فنری اتوماتیک را به فروش نمی رسانیم، بلکه به شما خدمات مشاوره، طراحی و اجرای صفر تا صد یک فست فود و یا فوت کورت را ارائه می نماییم و در صورتیکه با توجه به بودجه و طرح شما، نیاز به یک دستگاه فرچیپس فنری اتوماتیک داشته باشد ، از آن استفاده خواهد شد.

لذا به خودمان لازم دانستیم که در وب سایت فست فود ست، خدمات کاملی از نمونه های طراحی فست فود ، لیست لوازم فست فود ، معرفی فست فود های ایران و جهان ، منوی غذای فست فود ارائه نماییم.

چنانچه شما نیازمند لیست تجهیزات فست فود و یا لیست تجهیزات فوت کورت می باشد و یا به دنبال لیست هزینه تجهیزات فست فود می باشید، کافیست با فست فود ست تماس بگیرید.

دستگاه فرچیپس فنری اتوماتیک

دستگاه فرچیپس فنری اتوماتیک دارای میزان برق مصرفی ۲۲۰ولت تک فاز ۶۰وات که جنس دستگاه تمام استنلس استیل با موتور گیربکس آلمانی تولید شده ،با ظرفیت تولید ۱۲۰ عدد در ساعت  برای برش دقیق و سریع سیب زمینی ، خیار ، کدو ، هویج های قطور به شکل فنری طراحی گردیده است که میتوانید به همان شکل فنری سرخ و مصرف نمایید‏.‏این دستگاه ب : طول ۵۰ عرض ۲۲ ارتفاع ۱۸ سانتیمتر و وزن دستگاه : ۸کیلوگرم می باشد دستگاه فرچیپس قابل استفاده در رستوران ها ، فست فودها ،کافی شاپ ها است

ویژگی های دستگاه
قابلیت تولید سه عدد چیپس فنری در هر دقیقه
نمایشگر تعداد چیپس فنری تولید شده
کاربری آسان
نیاز بسیار اندک به تعمیر و نگهداری
یک سال گارانتی
پنج سال خدمات پس از فروش

مشخصات سیخ چوبی :
جنس چوب : بامبو
طول سیخ : ۳۵ سانتیمتر
قطر مقطع : ۶میلیمتر

تمامی محصولات صنعتی از جمله محصولات فست فود ، محصولات آشپز خانه صنعتی و محصولات کافی شاپ از بهترین جنس و زیبا ترین طراحی ساخته شده اند که قابلیت پخت و پز و هم نظافت را برای مصرف کننده آسان می کند و دارای یک سال ضمانت می باشند

فست فود ست متخصص راه اندازی فست فود می باشد و کل پروژه طراحی فست فود شما را از صفر تا صد انجام می دهد.

فست فود در زمینه طراحی فست فود و راه اندازی فست فود و راه اندازی فوت کورت فعالیت میکند. چنانچه قصد راه اندازی فست فود را دارید، کافیست با فست فود ست با مدیریت مهندس نظام پسند تماس حاصل نمایید.

درباره فست فود ست بیشتر بدانید :

راه اندازی فست فود از ۰ تا ۱۰۰ | فست فود ست معتقد است  با همکاری یک تیم حرفه ای  ۱۲ سال تجربه و جلوگیری از دوباره کاری های بی مورد و ضعفهای قبل و بعد از افتتاحیه می توان فست فود فودکورت یا کافی شاپ بدون شکست و بدون ریسک را تجربه کرد و مجموعه ای از خدمات راه اندازی فست فود یکپارچه را دریافت کنید.

  • با همکاری یا مشاورین و کارشناسان راه انداز فست فود ست یکی از موفق ترین برندهای ایران باشید.
  • اموزش کامل ۰ تا ۱۰۰ فست فود، فودکورت، کافی شاپ با جدیدترین غذاها و منوی روز دنیا توسط گروه fastfoodset زیر نظر مهندس بهروز نظام پسند با مدارک بین المللی و معتبر
  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

یکی از پرطرفدارترین صندلی های اداری ، صندلی مدیریتی است . هدف ما از معرفی صندلی مدیریتی ارائه اطلاعات به شما در زمینه لوازم و ملزومات اداری است . صندلی مدیریتی ، صندلی کارمندی، صندلی کارشناسی، صندلی کامپیوتر و … همه از دسته صندلی گردان به حساب می آ یند.

امروه به دلیل تنوع زیاد در صندلی های مدیریتی که در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند گستره ی انتخاب شما بسیار بالاست . اما چیزی که باید مد نظر داشته باشید راحتی این نوع صندلی است که نقش اساسی را در حفظ سلامت و راحتی کارمندان دارد.

صندلی مدیریتی گردان جک دار مدل SM166

صندلی مدیریتی گردان جک دار مدل SM166 از جمله مدل های محبوب صندلی مدیریتی و صندلی اداری می باشد که توسط وی چوب ساخته و برای فروش در فروشگاه اینترنتی وی چوب برای خرید قابل عرضه است.

تنوع رنگ در این محصول این قابلیت را به مصرف کننده می دهد تا در زمان خرید صندلی مدیریتی ، متناسب با طراحی داخلی اتاق و رنگ میزهای استفاده شده در محل بهترین انتخاب را داشته باشد.این صندلی اداری از قیمت مناسبی برخوردار است و به همین دلیل می توان آن را در دسته بندی صندلی های مدیریتی مقرون به صرفه قرارداد.

آنچه درباره وی چوب باید بدانید :

یک صندلی مدیریتی مناسب باید به گونه ای باشد که چهار ناحیه ستون فقرات (گردن، پشت، کمر و دنبالچه) را پوشش دهد. در خرید یک صندلی مدیریتی مناسب به این نکته دقت کنید که ارتفاع آن قابل تنظیم باشد.

مجموعه وی چوب با ایجاد شبکه‌ای سیستماتیک این امکان را فراهم کرده که عرضه‌کنندگان کالا و ارائه‌کنندگان خدمات به‌آسانی با مخاطبان و مصرف‌کنندگان خود ارتباط مؤثر و دوسویه برقرار نمایند.
وی چوب یک فروشگاه بزرگ اینترنتی محصولات حوزه تجهیزات اداری می باشد  که امکان مشاهده ، انتخاب و خریداری کالای مبلمان اداری ، صندلی های اداری و ... از برندهای مختلف را به متقاضی این کالاها می‌دهد.
ما هر روز در تلاشیم بهترین تجربه خرید را، با بیشترین حق انتخاب و مناسب ترین قیمت برای مشتریان فراهم آوریم.

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

فایبر سمنت برد در یاسوج / قیمت فایبر سمنت برد در یاسوج / هزینه نصب و اجرای فایبر سمنت برد در یاسوج / فایبر سمنت ایرانیمهندس خواجه | کنامیت | فایبرسمنت | فایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد در یاسوج : فایبر سمنت برد صفحات پیش ساخته سیمانی هستند که از الیاف سلولزی و سیلیس ( جهت افزایش خواص مکانیکی ) در ترکیب آنها استفاده شده است.

الیاف سلولزی فایبر سمنت برد در این صفحات باعث افزایش مقاومت در برابر فشار و کشش و نیروهای جانبی می شود. این صفحات در اواخر دهه ۸۰ میلادی جایگزین صفحات سیمانی آزبستی شدند.

اساس فایبر سمنت برد ” صفحات سیمانی کنامیت خارجی “ مقاومت صد درصد در برابر باران و تغییرات شرایط جوی و مقاومت کامل در چرخه های متعدد ذوب و یخبندان می باشد که این مزایا به شرط اجرای صحیح ساختار و رعایت جزئیات نصب مورد نظر به راحتی قابل دستیابی است.

مزایای استفاده از فایبر سمنت برد در یاسوج

قدرت گرفتن ساخت و ساز در بوشهر و رشد چشمگیر ساختمان سازی در این شهر ، معماران و ساختمان سازان را بر آن داشت تا از مصالحی نوین و سریع در پیشبرد کار خود استفاده کنند . از جمله این مصالح ساختمانی می توان به فایبر سمنت برد اشاره کرد . یاسوج را می توان شهری پیشرو در استفاده از فایبرسمنت برد دانست .

استفاده از فایبر سمنت برد برای ساختمان سازان از چند جهت دارای مزیت است که در زیر به ان شاره خواهیم کرد :

  • در هرکجا که لازم باشد ساختمانهائی سریع ٫ایمن ٫ زیبا و با کیفیت ایجاد شود سازه های LSF با فایبر سمنت برد استفاده میشود.
  • سرعت کار تا ۵ برابر افزایش مییابد.
  • بعلت سبکی وزن مصالح امکان تهیه سریع و حمل آن از راههای دور با هزینه کم مقرون به صرفه میباشد.
  • بعلت مقاومت بالا ایمنی بهتر سازه در برابر بلایای طبیعی تامین میشود.
  • حفظ سلامتی مصرف کننده بعلت عدم وجود گازهای متصاعد شده.
  • مقاومت در مقابل اتش سوزی.
  • تولید در کارخانه مطمئن تر از ساخت و ساز در کارگاه میباشد.
  • براین اساس هر گونه ساختمان یا سازه ای که با فایبر سمنت تولید گردد میتواند نیازهای ضروری را سریعا براورده نموده میتواند سازه ای مطمئن وپایدار باشد.

موارد مصرف فایبر سمنت برد در یاسوج

بوشهر یکی از شهرهای بزرگ ایران است که سرعت و دقت در پروژه های ساختمانی حرف اول را می زند . یکی از مواردی که ساختمان سازان فایبر سمنت برد را برای مصالح ساختمانی انتخاب می کنند ، هزینه کمتر نسبت به سایر مصالح و پیشرفت سریع کار است . از دیگر موارد مصرف فایبر سمنت برد می توان به موارد زیر اشاره داشت :

در بازسازی های بزرگ که نیاز به سرعت اسکان افراد جامعه دارد.

در ساختمانهای بلند مرتبه که نیاز به سبکی وزن سازه دارد.

در نقاط دور افتاده که هزینه حمل ونقل زیاد است.

در ساختمان هایی که ایمنی واستحکام در شرایط بلایای طبیعی باید استوار باشند.

مانند بیمارستانها٬ مراکز اتشنشانی ٬ مراکز اموزشی٬ مراکز مدیریت بحران٬ مراکزمدیریت دولتی ،

وخلاصه در تمامی مکانهایی که جان انسانها با ارزش است , این تکنولژی حافظ انان میباشد.

کنامیت با استفاده از بهترین برند سیمان ومواد اولیه میتواند جوابگوی نیازهای فوق باشد.

آیا فایبر سمنت برد را می توان در نمای ساختمان استفاده کرد ؟

از مشخصه های بارز ورق فایبرسمنت مقاومت در برابر رطوبت و عوامل جوی و همچنین مقامت خمشی و ضربه پذیری بالاست لذا این محصول در بخش های گسترده ای از ساختمان از جمله نمای ساختمان و همچنین دیوار های خارجی و داخلی ، سقف کاذب و کف باربر استفاده میگردد.

کاربرد های فایبر سمنت برد

  • سقف کاذب و کف ،دیوار ساختمان های بلند ، برج سازی ، احداث ساختمان هایی در نقاط دورافتاده مانند خانه های بهداشت، کمپ هلال احمر، پاسگاه ها، انبارها یا ساختمانهای ستاد بحران حوادث غیر مترقبه.
  • اجرای سقف کاذب , باربر طبقات ساختمان بدون نیاز به قالب بندی،شمع کوبی،آرماتوربندی،بتن ریزی با تامین سازه بندی صحیح آماده برای نصب بر روی تیرها و استفاده سریع
  • ساخت نمایشگاه های موقت، کمپ های موقت و دائم، اورژانس ها و خانه های بهداشت، خانه های اسکان موقت ، بازسازی و اسکان مناطق آسیب دیده از بلایای طبیعی ، بازسازی مناطق فرسوده شهرها و روستاها، احداث شهرکهای مسکونی جدید در طرح انبوه سازی، تجهیز کارگاه (موقت و دائم) پروژه های عمرانی.
  • ایجاد ساخت و ساز خشک بدون نیاز به ملات
  • دیوارهای جداکننده داخلی و پارتیشن بندی ، دیوارهای خارجی یا بیرونی.
  • مقاوم در برابر رطوبت ، آتش ، موریانه و اشعه ماوراء بنفش (UV)
  • دیوار های خارجی ، زیر کاشیکاری سرویس های بهداشتی و نواحی مرطوب،آشپزخانه و استخرها، ستون ها و سقف ها و کف ها،پوشش های مقاوم، با دوام

اتوع فایبر سمنت برد

فایبر سمنت ساده

محل کاربرد : نمای ساختمان ، دیوار های داخلی و خارجی

فایبر سمنت طرح چوب

محل کاربرد : نمای ساختمان های ویلایی و شهری

فایبر سمنت دکوراتیو مودینا

محل کاربرد : نمای ساختمان ، دکوراسیون داخل و خارج ساختمان

فایبر سمنت سقف کاذب

محل کاربرد: سقف کاذب داخلی و خارجی ساختمان

فایبر سمنت ساده در نمای ساختمان :

از این محصول می توان در نمای ساختمان های اداری ، مسکونی و تجاری استفاده نمود طریقه نصب نمای فایبر سمنت ساده در نما به صورت درزدار انجام میپذیرد.

نمای فایبر سمنت طرح مدرن یا شمسه :

فایبر سمنت قابلیت های بالایی در نمای ساختمان دارد که میتوان از آن در نماهای لوکس تجاری بهره برد یکی از این قابلیت ها برش و خلق نماهای شمسه و مدرن توسط این محصول میباشد.

فایبر سمنت ساده در دیوار داخلی و خارجی :

نصب فایبر سمنت در دیوار های داخلی و خارجی به صورت خشک Dry Wall انجام میپذیرد به صورتی که ورق های فایبر سمنت بر روی ناودانی های گالوانیزه (استاد و رانر) نصب میگردد. این نوع دیوار از خصوصیات منحصر به فردی از جمله سبک و ضد زلزله بودن ، نصب سریع و صنعتی ، طول عمر بالا ، مقاوم دربرابر رطوبت و … غیره برخوردار است.انواع فایبر سمنت

فایبر سمنت طرح چوب :

از فایبر سمنت برد طرح چوب میتوان در نمای ساختمان ، سقف کاذب و دکوراسیون استفاده نمود این محصول گزینه ای ایده آل برای استفاده در نمای ساختمان های ویلایی و شهری و جایگزین چوب طبیعی میبا شد.

فایبر سمنت دکوراتیو :

این انوع فایبر سمنت برد با بهره گیری از تکنولوژی ژاپن و با روش اکسترود تولید میگردد این محصول دکوراتیو با تلفیق در نمای پروژه چهره ای منحصر به فرد به ساختمان شما میبخشد.

فایبر سمنت سقف کاذب :

از ورق های سمنت برد می توان در سقف کاذب داحل و خارج ساختمان استفاده کرد این محصول خصوصا در محل های مرطوب مانند آشپزخانه ، حمام ، سرویس بهداشتی و استخر کاربرد های فراوانی دارد و می توان آن را به صورت سقف دکوراتیو و یا سقف تایل نصب نمود.انواع فایبر سمنت

شرکت تولید کننده و صادر کننده فایبر سمنت برد در ایران

واحد تحقیق و توسعه شرکت رزین چوب راش موفق به تولید محصول جدیدی به نام کنامیت ( فایبر سمنت برد ) گردیده است.هدف از تولید صنعتی پانل سیمان الیافی در جهت صنعتی سازی ساختمان و دورشدن از ساخت و ساز سنتی می باشد که باعث حذف کارهای اضافی شده و موجب سبک سازی ساختمان می گردد.

 


  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای / هزینه نصب و اجرای درب اتوماتیک شیشه ای /

 

  • blosuren blosuren2