blosuren

blosuren

blosuren

blosuren

پیوندها

۲۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انجام امور اداری در گرگان : امروزه با روند رشد تکنولوژی و سرعت در بازار کار وقت بسیار ارزشمند است. افراد هوشمند همواره به دنبال راه حل های مناسب تر برای تغییر در شیوه زندگی خود هستند. راه کارهای سریع تر، ارزان تر و باکیفیت تر که این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند تا جای ممکن از امکانات پیرامون خود استفاده کنند و زمان و هزینه های خود را کنترل و بهینه کنند. امروزه این مسافرت های گاه و بیگاه یکی از معضلات مشاغل به شمار می آید.

در دنیای امروزی به دلیل حجم زیاد دغدغه های زندگی یک فرد به تنهایی قادر به انجام تمام امور و کارهای اداری و غیر اداری نمی شود.به همین منظور برون سپاری کارها تا جای ممکن، شخص پرمشغله امروزی را تا حد زیادی به آرامش فکری و روانی می رساند، همچنین از بی نظمی و پریشانی زندگی شخص جلوگیری می کند.

چه زمانی اموراداری خود را به دیگران بسپاریم؟

زمانیکه شما در شهری دیگری زندگی می کنید به عنوان مثال شما در شهر مشهد زندگی میکنید و باید برای انجام کار اداری ویا هر کار دیگری به گرگان سفر کنید. اولین چیزی که به فکر شما می زند این است که در گرگان چه کسی را دارید تا این کار را انجام دهد و شما از رفتن به این مسافرت اجباری خلاص شوید.

این امور میتواند شامل خرید یک سته گل زیبا و فرستادن برای دفتر ,شرکت و یا غرفه همکارتون که در شهر گرگان زندگی میکند و یا انجام خدمات دانشجویی , امور اداری و ... می شود. در بعضی موارد شما می خواهید بازار شهر گرگان را از نظر اقتصادی و راه اندازی یک شرکت و یا نمایشگاه و یا حتی استخدام نیروی بومی نیاز به کمک دارید؟

همیشه دنیا به کام شما نیست

همیشیه انجام اموراداری یک کار ساده و بدون دردسر نیست . گاهی اوقات این کار بسیار درهم پیچیده می شود و افراد ممکن است برای انجام آن مجبور باشند ساعت ها زمان و هزینه کنند و از این ادراه به این اداره و به اتاق های متفاوت مراجعه کنند. این مراجعات که طبقه‌های مختلف اداره را بالا و پایین می‌روید زیاد دلچسب نیست و گاهی اوقات زمان شما بیهوده بدون اینکه کاری را از پیش ببرید سپری می شود.

مشکلات انجام اموراداری

  • عدم آگاهی نسبت به روند انجام امور اداری
  • از کجا شروع کنیم و در ابتدا باید به چه اداره ای مراجعه کنید
  • ترتیب مراجعه به اداره جات مختلف
  • اطلاع داشتن از مدت زمان مورد نیاز برای انجام یک موردِ اداری
  • آگاهی دقیق از مدارک مورد نیاز

اما شما فکر می کنید راه حل کار چیه؟!

تیم گلستانی ها را در واقع جای خود در نظر بگیرید که می تواند تمام کارهای اداری شما را به همان اندازه که شما حساس هستید و با دقت بالا پیگیری می کنید انجام دهد. ما کمک می کنیم راه حلی مناسب برای خلاص شدن از مسافرت های کلافه کننده و غیر لذت بخش به شهر گرگان پیدا کنید. شما میتوانید هزینه و زمان صرف برای این مسافرت را صرف کارهای دیگر کنید و با لذت بتوانید به اموری که دوست دارید بپردازید.

اما مشکل موقعی بزرگتر می شود که برای انجام امور اداری خود مجبور هستید به چند اداره مراجعه کنید! گاهی جستجو در اینترنت هم کمکی نمی کند. دربه‌ در دنبال فردی هستید که روند موردنظر را تجربه کرده باشد تا بتوانید از او کمک بگیرید.

یکی از مهم ترین اولویت های ما انجام اموراداری شما در سریع ترین زمان ممکن و با خدمات شایسته می باشد که تجربه شیرنی و دلچسبی را داشته باشید و درنهایت احساس رضایت قلبی بیشتر شما را جلب کنیم. امیدوارم بتوانیم همگام با انجام خدمات شما گامی بزرگ در روند رشد کار شما و تسهیل در اموراداری و غیر اداری شما داشته باشیم.

مدارکی مورد نیاز چیست؟

تصور کنید خسته و تشنه در گرمای تابستان، بعد از دوندگی‌های فراوان مدارک مورد نیاز برای مراجعه به هر اداره هم یک چالش جدی است. خیلی اوقات در حین پیگیری، به یکباره متوجه می‌شوید که به اصل یکی از مدارکتان نیاز دارید. یا کپی‌هایی که هر بخش اداری لازم دارد و باعث مراجعه‌ی چندین‌باره شما به بخش کپی می‌شود؛ احساسی جز خشم و درماندگی و کلافگی برایتان نخواهد داشت.

تصور اینکه متاسفانه باید یک روز دیگر برای مراجعه وقت بگذارید و مدارکتان را کامل کنید، وحشتناک است.

پس با خیال آسوده امور اداری خود را به ما بسپارید

خدمات ما برای انجام امور اداری درگرگان

  • پیگیری امور اداری
  • پیگیری و ارسال نامه های اداری
  • ترجمه رسمی مدارک
  • امور نظام وظیفه
  • انجام و پیگیری امور قانونی مرتبط با نظام وظیفه و معافیتها
  • تغییر دانشگاه و مقطع تحصیلی
  • پیگیری معافیتهای تحصیلی
  • پیگیری قانونی خرید سربازی
  • امور دانشجویی
  • انجام کلیه امور دانشجویی و فارغ التحصیلی مرتبط با وزارت علوم / وزارت بهداشت
  • دریافت و ترجمه رسمی مدارک
  • تایید مدارک تحصیلی
  • امور دانشجویان خارج کشور

مزیت سپردن اموراداری خود به گلستانی ها چیست؟

  1. به کاهش ترافیک و آلودگی هوا کمک می‌کنید.
  2. بی‌دغدغه به امور شخصی خود می‌پردازید.
  3. می‌توانید با آسودگی در کنار خانواده بمانید؛
  4. می‌توانید به تفریح با فرزندان خود فکر کنید.
  5. در محل کار با خیال راحت به امور مهم‌تر رسیدگی کنید.
  6. ساعت‌های مرخصی‌تان را بیهوده از دست ندهید.
  7. امور بیرون از منزلتان را به افراد آگاه و متخصص بسپارید.
  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

قیمت فایبر سمنت در مینودشت : فایبر سمنت برد از جمله تجهیزات و مصالحی می باشد که به تازگی در صنعت ساخت و ساز جایگاه ویژه ای پیدا نموده است.در حال حاضر استفاده از فایبر سمنت در مینودشت و سایر شهرهای ایران از انتخاب های اصلی معماران و سازندگان ساختمان است.

مزایای استفاده از فایبر سمنت در مینودشت

  • اجرای همزمان دیوار خارجی همراه با نما و بدون نیاز به سفیدکاری داخلی

  • سرعت اجرای پنج برابر نسبت به سیستم سنتی

  • هزینه ی اجرای بسیار پایین

  • دیوارهای خارجی بتنی ضد زلزله

  • ساخت و ساز تمیز و بدور از آلودگی های سیستم نصب سنتی

  • مقاوم در برابر ضربه،گرما، باران و رطوبت شدید و بدور از فرسایش طی سنین متوالی

  • اجرای دیوار در قسمت های خارجی اسکلت در نتیجه افزایش فضای مفید ساختمان

  • ضخامت بسیار پایین دیوار توام با عایق صوتی و حرارتی

  • وزن بسیار سبک دیوار،نسبت به دیوارهای خارجی موجود

فایبر سمنت چگونه تولید می شود؟

اگر انتخاب شما به عنوان یک ساختمان ساز استفاده از فایبر سمنت است، پس لازم است که بدانید چگونه تولید می شود و اجزای تشکیل دهنده آن کدامند.

صفحات سیمانی مصلح شده با الیاف که با نام فایبر سمنت برد یا صفحات سیمانی الیاف دار شناخته می شوند،مخلوطی همگن از سیمان،سیلیس،الیاف و آب بوده که در فرایند پیچیده ای به نام ماشین هات چک تولید می شود،که عمل آوری نهایی آنها هوا خشک یا با دستگاه اتو کلاو،می باشد.

نحوه اجرای فایبر سمنت در ساختمان

فایبر سمنت برد توسط پیچ بر روی سازه فلزی که روی نما و یا دیوار داخلی یا خارجی ساختمان تعبیه شده است متصل می‌گرددکه مشخصات سازه فلزی بسته به نوع کاربرد فایبر سمنت و همچنین نوع ساختمان و تعداد طبقات متفاوت خواهدبود. نکته حائز اهمیت در نصب فایبر سمنت رعایت درزهای انبساط و نحوه آب بندی می‌باشد.

آیا فایبر سمنت عایق رطوبت است؟

صفحات سیمانی الیاف داربه لحاظ این که عمداتاً از سیمان ساخته شده اند ذاتاً با محیط مرطوب و آب سازگاری خوبی دارند،اما به دلیل وجود الیاف سلولزی در ترکیب آنها و خاصیت جذب آب بالای این مواد در هنگام اشباع شدن از رطوبت چه مستقیم و چه به وسیله بخار و رطوبت موجود در هوا منبسط و در هنگام خشک شدن منقبض می شوند و تنش های ناشی از این کاهش و افزایش طول بر روی محل اتصال نما را دچار مشکل خواهد نمود.

برای جلوگیری از این گونه معایب فایبرسمنت برد در پشت پنل سیلر مخصوص استفاده شده و از روی پنل هم پرایمر و رنگ این وظیفه را انجام می دهند،تا جذب رطوبت به حداقل رسانده شود.

موارد استفاده از فایبر سمنت در مینودشت چیست؟

از آنجایی که صنعت ساختمان را از مهمترین صنایع مولد و پیشران اقتصادی کشور می توان دانست،پس بسیار بدیهی است که هر چقدر این روند سرعت بیشتری پیدا نماید و ساختمان سازان و معمارن هر چه سریعتر به سرمایه در گردش خود دست پیدا کنند،می توانند رونق بسیاری را برای این صنعت به ارمغان آورند و این مهم جز با کوتاه کردن مراحل اخذ پروانه و استفاده از مصالح جدید که سرعت ساخت و ساز را بالا ببرند ممکن نخواهد بود.

فایبرسمنت برد ایرانی در مینودشت

مینودشت از آب و هوای معتدل و مرطوب برخوردار است. بیشترین دما ۵/۴۳ درجه سانتی‌گراد و کم‌ترین دما ۵/۵ درجه سانتی‌گراد و میانگین درجه حرارت سالیانه ۹/۱۷ درجه سانتی‌گراد است.

ریزش باران به دلیل وجود ارتفاعات در شرق و جنوب و وزش بادهای سرد شمالی و مرطوب شمال غرب و همچنین در نقاط کوهستانی تا ارتفاعات متوسط بیشتر است. نواحی کم ارتفاع و جلگه‌ای از آب و هوای معتدل و نیمه مرطوب برخودار است. بیشتر مردم شهر در بخش جلگه‌اى زندگی می‌کنند. رودخانه‌های چهل چای و نرم آب تامین کننده آب مورد نیاز مینودشت است.

بنابراین فایبر سمنت انتخاب خوبی برای ساخت و ساز در این شهر است زیرا هم عایق سرما است و هم گرما.

فایبر سمنت برد نما در مینودشت

فایبر سمنت برد در حال حاضریکی از بهترین نوع مصالح موجود برای پوشش دیوار و کف و می باشد و در نمای ساختمان کاربرد فراوانی یافته است.فایبر سمنت رنگی و فایبرسمنت طرح چوب تنوع زیادی زیادی را در نماسازی به وجود می آورند.

این صفحات برای ساخت و ساز خشک و سیمانی در تمامی ساختمان هایی که با اسکلت فلزی و بتنی ساخته شده اندبرای پارتیشن بندی و پوشش دیوار داخلی و سقف و کف استفاده می شوند.

فایبر سمنت دکوراتیو در مینودشت

فایبرسمنت به دلیل داشتن خواصی چون برش پذیری بسیار مناسب،خم پذیری، سوراخ شدن و .. می تواند در مصارف خاصی جهت برآورده کردن خواست طراحان و معاران مورد استفاده قرار گیرد و در رقابت با مصالح مشابهی همانند چوب،به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و حریق و شرایط جوی دارای مزایای بیشتری است.

کاربرد های فایبر سمنت برد

از فایبر سمنت برد در پوشش بیرونی ساختمان،نمای پوسته ایی ساختمان،نمای پوششی سازه ای سبک،پوشش های داخلی ساختمان،پوشش دیوارهای داخلی،پوشش های دکوراتیو ،زیرسازی کاشی و سرامیک در سرویس های بهداشتی،استخرها و فضاهی بسیار مرطوب، سقف کاذب،کفپوش کاذب،دیوار نما و پوشش های ضدحریق مورد استفاده قرار می گیردو ساختمان سازان به راحتی و با اطمینان از آن استفاده می کنند.

شرکت تولید کننده فایبر سمنت

شرکت مدرن سازان رادیس با هدف ترویج سبک سازی و مقاوم سازی در صنعت ساختمان و نهادینه نمودن استفاده صحیح از مصالح سبک از مصارف مختلف از جمله نمای ساختمان،سقف کاذب،دیوار های داخلی و پیرامونی تاسیس گردید.

این شرکت نماینده انحصاری فروش و اجرای فایبرسمنت و تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران می باشد. جهت مشاوره و یا خریدبا ما در تماس باشید.

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

شرح بیماری

تب خال ناحیه تناسلی عبارت است از یک عفونت ویروسی ناحیه تناسلی که از راه امیزشی انتقال می یابد. این عفونت در مردان و زنان می تواند رخ دهد. از جمله نواحی که امکان درگیری آنها وجود دارد عبارتند از مجرای تناسلی، گردن رحم، ران ها، و آلت تناسلی. تب خالی تناسلی معمولا همراه با سایر بیماری های آمیزشی رخ می دهد.

تاول های دردناک که قبل از آن خارش، سوزش یا احساس آزردگی در ناحیه تناسلی وجود دارد. در زنان، تاولها ممکن است با درون مجرای تناسلی تا گردن رحم و نیز پیشابراه گسترش یابند. پس از چند روز، تاولهای میترکند و از آنها زخمهایی کم عمق و دردناک بر جای می ماند که ۳-۱ هفته به طول می انجامند.

سوزش و مشکل در دفع ادرار بزرگ شدن گرههای لنفاوی تب و احساس کسالت

علل

ویروس تبخال (هرپس) نوع ۲. ویروس تب خال نوع ۱ باعث تب خال ناحیه دهانی می شود، البته گاهی عامل تب خال ناحیه تناسلی نیز هست.

تب خال ناحیه تناسلی از راه آمیزشی و در صورت وجود ضایعات فعال انتقال می یابد. ضایعات ممکن است روی دستها و دهان نیز باشند. از زمان تماس با ویروس ۷-۲ روز طول می کشد تا علایم ظاهر شوند گاهی عفونت بدون هیچ گونه علایم اولیهای انتقال می یابد ولی بعد خود را نشان می دهد.

عوامل افزایش دهنده خطر وجود یک بیماری جدی که مقاومت بدن را کم کرده باشد. مصرف داروهای سرکوب کننده ایمنی یا داروهای سرطان

استرس (افزایش استعداد ابتلا به عفونت اولیه با عود عفونت). استرس ممکن است باعث کاهش کارایی پاسخ ایمنی، که معمولا رشد ویروس را متوقف می کند، شود.

سیگار کشیدن

سایر عواملی که می توانند باعث عود بیماری شوند عبارتند از آسیب به ناحیه تناسلی، عادت ماهانه، آفتاب گرفتن، و وجود یک عفونت دیگر

پیشگیری

در صورت وجود زخم یا تاول (عفونت فعال)، باید از آمیزش خودداری شود. ا در صورت وجود عفونت غیرفعال، خصوصا اگر عود مکرر عفونت فعال وجود داشته باشد،

باید از کاندوم استفاده شود.

اگر حامله هستید، حتما سابقه تبخال تناسلی یا هرگونه ضایعه ناحیه تناسلی را به پزشک خود اطلاع دهید، زیرا باید اقداماتی احتیاطی برای جلوگیری از بروز عفونت در نوزاد انجام شوند.

حتی المقدور از استرس پرهیز کنید.

عواقب مورد انتظار

در حال حاضر نمی توان تب خال ناحیه تناسلی را معالجه کرد، اما با درمان می توان علایم بیماری را تخفیف داد و از عود بیماری جلوگیری کرد.

در هنگامی که علایم وجود ندارد، ویروس به حالت خفته در آمده است. وقتی که ویروس دوباره فعال شود علایم باز می گردند. بازگشت علایم به معنای عفونت جدید نیست.

میزان ناراحتی از فرد به فرد و در یک فرد نیز در زمان های مختلف، متفاوت است. همچنین میزان ناراحتی در اولین بار عفونت بیشتر از عودهای بعدی است.

عوارض احتمالی

گسترش عفونت ویروسی به تمام بدن و مرگ در بیمارانی که ناچارند داروی ضد سرطان یا مهار کننده دستگاه ایمنی مصرف کنند.

انتقال عفونت به نوزاد تازه به دنیال آمده از مادر آلوده که می تواند یک عفونت گسترده و تهدید کننده جان نوزاد را ایجاد کند.

عفونت باکتریایی ثانویه

اصول کلی

تشخیص معمولا با دیدن تاول ها داده می شود، اما برای تأیید تشخیص ممکن است مایع داخل تاول در آزمایشگاه مورد بررسی قرار گیرد.

درمان با هدف تخفیف علایم و پیشگیری از عوارض صورت می گیرد. لباس زیر باید نخی باشد. برای کاهش درد به هنگام ادرار، می توان از آب گرم در ناحیه استفاده کرد.

نشستن در وان آب گرم که در آن یک قاشق چایخوری نمک ریخته شده باشد می تواند مقداری از درد و ناراحتی ناشی از تاول ها را کاهش دهد.

خانم ها باید سالانه تحت بررسی پاپ اسمیر و معاینه قرار گیرند تا از نبودن هر گونه عارضه ای اطمینان حاصل شود.

داروها

داروهای ضد ویروسی خوراکی غالبا برای درمان اولین حمله عفونت تب خال ناحیه تناسلی و عود عفونت تجویز می شوند. در بعضی از بیماران، این داروها ممکن است برای پیشگیری تیز تجویز شوند. نوع موضعی مالیدنی این داروها ضدویروسی نیز موجود هستند اما به اندازه خوراکی مؤثر نیستند.

داروهای ضد درد خفیف، مثل استامینوفن

فعالیت در زمان ابتلا به این بیماری تا زمان برطرف نشدن علایم، باید از آمیزش خودداری شود.

رژیم غذایی رژیم خاصی توصیه نمی شود. در چه شرایطی باید به پزشک مراجعه نمود؟: اگر شما با یکی از اعضای خانواده تان علایم تب خال ناحیه تناسلی را دارید. اگر علی رغم درمان، علایم در عرض یک هفته روبه بهبود نگذارند. اگر علی رغم درمان، علایم بدتر شوند. اگر خونریزی غیر معمول با تورم رخ دهد. اگر به هنگام درمان، دوباره تب باز گردد یا این که احساس ناخوشی یا کسالت در شما به وجود آید.

مرکز تخصصی درمان بیماریهای نشیمنگاهی

ما توانسته ایم با بهره گیری از بهترین و برترین دستگاه های روز دنیا در محیطی کاملا بهداشتی توسط کادری مجرب و حرفه ای و همچنین پزشک متخصص اقدام به درمان بیماری های نشیمنگاهی از جمله درمان بواسیر ، درمان شقاق ( درمان فیشر ) ، درمان کیست مویی ، درمان فیستول ، درمان توده های ناحیه تناسلی ، درمان زگیل تناسلی به طور تخصصی و بدون درد و بیهوشی نموده و رضایت بیماران عزیز را جلب نمائیم و در سریع ترین زمان ممکن آن ها بهبود دهیم.

 

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت فروشگاهی در تهران : آیا شما بین راه اندازی یک فروشگاهی فیزیکی و یک فروشگاه اینترنتی گیر کرده اید؟ آیا نمی توانید هنوز تصمیم بگیرید که برای فروشگاه فیزیکی و محصولات خود یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید؟ ما در سورنا به شما کمک می کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. بنابراین ما در این مقاله به تجزیه و تحلیل فروشگاه اینترنتی می پردازیم. اگر می خواهید تجارت خود را با آرامش خاطر شروع کنید که قطعا انتخاب با شما خواهد بود ، فقط لطفا بعد از خواندن این مقاله تصمیم بگیرید که آیا مایل به طراحی سایت فروشگاهی هستید یا نه:

مزایای فروشگاه های آنلاین در مقابل فروشگاه های فیزیکی

به طور کلی ، فروشگاه های آنلاین نسبت به مغازه ها هزینه بسیار کمتری برای راه‌اندازی و فعالیت دارند. البته هزینه های دیگری هم وجود دارد: میزبانی وب سایت ، ثبت دامنه وب ، بازاریابی دیجیتال و هزینه پلتفرم (در صورت فروش از طریق یک پلتفرم مانند Shopify یا Etsy). همچنین ممکن است شما نیاز داشته باشید از مواردی مانند توسعه وب سایت ، ایجاد مارک ، استراتژی بازاریابی ، عکاسی و نوشتن نسخه برون سپاری کنید.

در سایت فروشگاهی صفحه کلید نماد چرخ دستی خرید است . بازار خرده فروشی آنلاین کاملاً رونق دارد. در واقع ، تقریباً بیش از نیمی از مصرف کنندگان  در انگلستان ترجیح می دهند به صورت آنلاین خرید کنند (منبع: Empathy.co ، 2018) و مطمئناً نمی توانیم آنها را مقصر بدانیم. در زندگی شلوغ و مدرن ما ، خرید آنلاین یک تجمل واقعی است. اگر چیزی وجود داشته باشد ، احتمالاً می توانید آن را بصورت آنلاین بخرید و مستقیماً به درب خود تحویل دهید.

طبق گفته شرکت RetailMeNot ، فروش از طریق اینترنت چیزی جز رشد ندارد. اگر رشد اروپا حدود 20٪ باشد ، طبق اعلام کمیسیون ملی بازارها و رقابت ، اسپانیا از این عدد فراتر می رود. در سه ماهه اول سال 2016 ، فروش از طریق تجارت الکترونیکی نسبت به سال گذشته حدود 22 درصد افزایش یافته است. میخواهی بدانید چرا؟

دلایل را برای شما بیان خواهیم کرد.

1. فروشگاه شما برای جهانیان همیشه باز است

یکی از مهمترین مزایای داشتن یک تجارت آنلاین این است که موانع جسمی را برطرف می کنید. مشتری شما به تعداد افرادی که از خیابان شما عبور می کنند یا تعداد بروشورهایی که به صندوق های پستی تحویل داده اید بستگی ندارد. شما با طراحی سایت فروشگاهی از طریق اینترنت می توانید به دنیا محصول خود را بفروشید.

2. هر روز مشتریان جدیدی خواهید داشت

آیا تاکنون مسافرت کرده اید و آرزو کرده اید که مغازه ای باورنکردنی که کشف کرده اید در شهر شما باشد؟

فقط با یک تجارت محلی می توانید مشتریانی را که به فروشگاه شما می آیند جذب کنید. با اینترنت ، مهم نیست که مشتریان در کجا قرار دارند ، فقط مهم است که محصول شما چقدر خوب باشد.

3. گزینه های فروش جدید

طراحی سایت فروشگاهی یک گزینه جذاب برای شروع یک تجارت جدید و برای کسانی است که در حال حاضر یک شرکت تأسیس کرده اند.

اگر یک مغازه دارید ، سایت فروشگاهی به شما امکان می دهد خطوط جدیدی از محصولات را باز کرده و جریان های درآمد خود را متنوع کنید بدون اینکه سرمایه گذاری بزرگی انجام دهید. به یاد داشته باشید که نکته اصلی پیدا کردن ارائه دهنده خوب است.

4. شما در سایت فروشگاهی هزینه های پایین تری دارید

در اینجا شکی نیست ، هزینه های افتتاح یک فروشگاه آنلاین بسیار کمتر از آن است که اگر مجبور به باز کردن یک تجارت محلی هستید.

5. بدون برنامه نیستید

یکی از مهمترین معایب فروشگاه های فیزیکی در مقابل تجارت الکترونیکی این است.هیچ تعطیلات یا اوقات تعطیلی ندارید ، تجارت شما 365 روز در سال ، 24 ساعت شبانه روز کار می کند.

6. سرریزهای کم در طراحی سایت فروشگاه آنلاین

اگر محصول شما به بازار کاملاً جدید است یا اولین بار در خرده فروشی است ، شروع به صورت آنلاین روشی عالی برای انجام برخی معاملات آزمایشی در یک محیط نسبتاً کم فشار است.

7. از لحاظ جغرافیایی محدود نیست

یک فروشگاه فیزیکی که به صورت آنلاین نمی فروشد ، از نظر جغرافیایی بسیار محدود است. حتی اگر آنها یک محصول بسیار مطلوب و بودجه بازاریابی زیادی داشته باشند ، آنها هنوز هم افراد را در شعاع فیزیکی خاصی جذب می کنند. با این حال ، شرکت هایی که به صورت آنلاین تجارت می کنند می توانند از فروش تا آنجا که دوست دارند یک منطقه جغرافیایی گسترده استفاده کنند - رسیدن به کشور یا حتی در سطح جهانی!

8. فروشگاه آنلاین شما 24 ساعت باز است

اکثر فروشگاه های آنلاین شامل سفارشات و پردازش پرداخت کاملاً خودکار هستند و این امکان را برای شما فراهم می آورد که مشتریان در صورت مناسب بودن آنها اقدام به خرید کنند. خرید آنلاین بهترین راحتی برای خرده فروشان و مشتریان است. مشتریان می توانند هر وقت دوست دارند ، مرور و خرید کنند ، و مالک کسب و کار لزوماً برای پردازش خریدها بلافاصله همه چیز را رها نمی کند (همانطور که باید با مشتری حضور فیزیکی داشته باشد). نه شما و نه مشتری متعهد به تعیین ساعت کار نیستید - یا محدود شده است.

به هر حال ، تحقیقات انجام شده توسط هفته خرده فروشی درمانی در سال 2017 بیان داشت که دوشنبه ها محبوب ترین روزها برای خرید آنلاین هستند مخصوصا در ساعت های حدود 1 و 8 عصر.

9. به روزرسانی ها و پیشنهادات انعطاف پذیر

یک فروشگاه آنلاین می تواند به صورت دلخواه و بدون هیچ هزینه ای بروزرسانی شود. مواردی مانند اضافه کردن خطوط جدید محصول ، سازماندهی مجدد فروشگاه شما یا تنظیم فروش می تواند بلافاصله عملی شود.

فروشگاه آنلاین را با یک فروشگاه فیزیکی مقایسه کنید که احتمالاً مجبور هستید از قبل برای انتشار محصولات جدید و رویدادهای فروش برنامه ریزی کنید. تهیه منابع چاپی داخل فروشگاه ، تهیه اتاق در کف مغازه برای ارائه کالاهای جدید یا تخفیفان و تبلیغات در نشریات محلی. اما فروشگاه آنلاین اصلا این دردسر ها را ندارد.

10. دسترسی به تجزیه و تحلیل فروش و مشتری ها در طراحی سایت فروشگاهی

فروشگاه های آنلاین (و در واقع بیشتر وب سایت ها) شما را قادر می سازد به تعداد زیادی از اطلاعات استفاده مانند:

وب سایت شما در چه ساعات روز / هفته / ماه محبوب ترین است
بازدیدهای شما از کجا انجام می شود (به عنوان مثال ، جستجو ، رسانه های اجتماعی ، تبلیغات پولی و غیره)
از لحاظ جغرافیایی جایی که سایت شما محبوب ترین است
کدام محصولات و صفحات محبوب ترین هستند
چه ساعاتی از روز / هفته / ماه بیشترین سوالات / سفارشات را دریافت می کنید
… و خیلی بیشتر!

قابل درک است که از این اطلاعات می تواند برای تقویت استراتژی بازاریابی شما استفاده شود ، این امکان را برای شما فراهم می کند تا افراد با سلیقه ها و عادات مشابه را با کارایی بیشتری هدف قرار دهید. ابزارهای رایگان مانند Google Analytics برای هر شرکتی که دارای وب سایت است ، ارزشمند است

11. شما می توانید خیلی چیزها و خدمات را آنلاین بفروشید!

صرف نظر از پیشنهاد شما و مخاطبان خود ، می توانید بصورت آنلاین بفروشید. این که آیا شما محصولات فیزیکی ، کتابهای الکترونیکی ، دوره ها ، خدمات یا مشاوره را می فروشید ، به شکلی وجود دارد که بتوانید سفارشات و پرداختها را بصورت الکترونیکی پردازش کنید (حتی اگر نیاز به ارائه خدمات جسمی داشته باشید که به فروش می رسد).

و اگر چیزی را می فروشید که می تواند بصورت خودکار و دیجیتالی مانند کتاب الکترونیکی یا دوره آنلاین تحویل داده شود ، می توانید آن را برای کار در پس زمینه با حداقل ورودی بگذارید!

12. محصولات جدید و خاص خود را راحت تر بفروشید

اگر محصول شما به نوعی غیر متعارف است ، فروش آنلاین ممکن است موثرترین روش برای انجام کار باشد. هنگامی که افراد به دنبال چیز غیر معمول یا خاص هستند فقط آن را به صورت آنلاین می توانند بفروشند

13. صرف بازاریابی کارآمد

مطمئناً تکیه بر تبلیغات دیجیتال می تواند بسیار مقرون به صرفه تر از تبلیغات چاپی باشد. تبلیغات با هر کلیک ، به جای تکیه بر تبلیغات فیزیکی کمتر هدفمند مانند تراکت یا قرار دادن آگهی در یک روزنامه، در حدود هدف قرار دادن مشتریان بالقوه اثبات شده به صورت آنلاین است. همچنین می توانید مستقیماً نتیجه مستقیم یک کار چاپی مانند کار کردن با ROI خود را سخت تر کنید. با این حال ، مبارزات PPC کاملاً دیجیتالی است و به شما دسترسی زیادی به داده های استفاده را می دهد.

مشروط بر اینکه شما یک لیست مشترک مشترک با ایمیل GDPR داشته باشید ، می توانید از طریق ابزاری مانند MailChimp ایمیل های بازاریابی انبوه را به راحتی و ارزان ارسال کنید. ارسال ایمیل انبوه به 1000 گیرنده به مراتب ارزان تر از ارسال 1000 پیام بازاریابی از طریق پست است. بازاریابی ایمیل شما را قادر می سازد داده های استفاده را نیز تجزیه و تحلیل کنید (مانند نرخ باز و کلیک).

14. هیچکدام از دردسرهای موجود در مواجهه با مشتری را نخواهید داشت

بهره برداری از اماکن عمومی می تواند در بهترین زمان ها مشکل باشد. نه تنها باید بهترین تجربه ای خوشایند و خوش بینانه برای بازدید کنندگان ایجاد کنید ، بلکه باید برای سرگردانی های بالقوه ، مغازه داران و حتی خشونت های احتمالی نیز آماده شوید. موضوع بهداشت و ایمنی مشتری نیز باید در نظر گرفته شود.

با این حال ، هنگامی که شما مشاغل کاملاً آنلاین را اداره می کنید ، مکان شما می تواند کاملاً محدود به عموم مردم باشد. به طور طبیعی ، شما هنوز هم باید برای هر پرسنلی محیطی امن و پذیرایی فراهم کنید ، اما نگرانی هایی که با نقش ها و محل های عمومی روبروست ، به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

15 . راحت تر خرید می کنید و میفروشید

تجارت الکترونیک برای بسیاری از افراد در جهان به دلیل سهولت و راحتی ، به یکی از راههای ارجح خرید تبدیل می شود زیرا آنها از طریق اینترنت خود لذت می برند. به آنها مجاز است در هر ساعت از شبانه روز محصولات یا خدمات خود را از خانه خریداری کنند.

بهترین چیز در مورد آن خرید گزینه هایی است که سریع ، راحت و کاربر پسند با امکان انتقال وجوه به صورت آنلاین باشد. با توجه به راحتی آن ، مصرف کنندگان می توانند با جستجوی محصولات خود به راحتی و خرید آنلاین ، مقدار زیادی از وقت و همچنین پول خود را پس انداز کنند.

16 . کاتالوگ محصولات خود را آنلاین ارائه دهید

مصرف کنندگان همچنین می توانند توضیحات و جزئیات را از کاتالوگ محصولات آنلاین دریافت کنند.از طریق اطلاعات ، مشتریان و چشم اندازهای شما تصمیم می گیرند محصولات شما را خریداری کنند یا خیر.

17 . جذب مشتریان جدید با دید موتور جستجو

همانطور که همه ما می دانیم که خرده فروشی کالاهای فیزیکی با نام تجاری و روابط اداره می شود. اما ، خرده فروشی آنلاین نیز با ترافیکی که از موتورهای جستجو حاصل می شود ارزیابی می شود. برای مشتریان ، پیروی از پیوندی در نتایج موتور جستجو و فرود در وب سایت تجارت الکترونیکی که هرگز از آنها نشنیده اید ، بسیار مرسوم است.

18. اطلاعات گارانتی شرکت

مهم نیست که آیا شما به دنبال انتخاب اطلاعات گارانتی همراه با توضیحات محصول و داده های اطلاعاتی یا تهیه آن از طریق سبد خرید تجارت الکترونیک هستید ، لازم است اطمینان حاصل کنید که مشتریان باید از شرایط و ضوابط مهمی که با خرید آنها در ارتباط است آگاه باشند.

19 . کاهش هزینه های مدیریت موجودی

با فروشگاه آنلاین، تأمین کنندگان می توانند هزینه های مدیریت موجودی کالاهای خود را کاهش دهند تا بتوانند با استفاده از سیستم مدیریت مبتنی بر وب ، مدیریت موجودی را خودکار کنند. بطور غیر مستقیم ، آنها می توانند هزینه های عملیاتی خود را پس انداز کنند.

20. به علایق و عادت مشتریان دست می یابید

بهترین کار این است که خرده فروشان تجارت الکترونیکی می توانند به راحتی توجه عادتها و علایق خرید مصرف کنندگان را نسبت به خدمات و محصولات ارائه شده خود به نیازهای مصرف کنندگان داشته باشند. با تأمین نیازهای مداوم آنها ، می توانید رابطه مداوم خود را با آنها بهبود بخشید و روابط طولانی مدت برقرار کنید.

21. صلاحیت فروش آنلاین را کسب کرده اید

برای معاملات تجاری مؤثر ، تجارت الکترونیکی روشی کارآمد و شایسته است. هزینه راه اندازی در مقایسه با گسترش مشاغل خود با مکان های فیزیکی بسیار کم است. برای راه اندازی یک تجارت آنلاین نسبت به فروشگاه فیزیکی ، و مجوزهای بسیار کمی لازم است. شما می توانید با استفاده از کارمندان کمتری برای انجام کارهایی مانند صورتحساب مشتریان ، مدیریت موجودی و موارد دیگر ، درآمد زیادی را پس انداز کنید.

22. به مشتریان عزیز اجازه دهید محصولات شما را بفروشند:

با بررسی های بسیاری از مشتریان و رتبه بندی محصولات ، می توانید فروش خود را به راحتی افزایش دهید زیرا مشتریان جدید دریافتند محصولات شما خوب و کارآمد هستند. اطمینان حاصل کنید که شما توصیفات ، بررسی ها و رتبه بندی محصولات خود را ذکر کرده اید ، زیرا این موارد می تواند به مشتریان جدید شما در خرید محصولات شما کمک کند.

23. فروش محصولات در سراسر جهان:

اگر در حال کار کردن یک فروشگاه فیزیکی هستید ، این محدودیت در محدوده جغرافیایی شما امکان پذیر خواهد بود ، اما با داشتن یک وب سایت تجارت الکترونیکی ، می توانید محصولات و خدمات خود را در سراسر جهان به فروش برسانید. کل دنیا زمین بازی شماست ، جایی که شما می توانید طیف وسیعی از محصولات خود را بدون محدودیت جغرافیایی بفروشید. علاوه بر این ، محدودیت باقی مانده از جغرافیا توسط تجارت الکترونیکی که به عنوان تجارت سیار نیز شناخته می شود ، حل شده است.

24. فروشگاه آنلاین اقتصادی تر است

اکنون ، دیگر لازم نیست که پول خود را در فروشگاه فیزیکی ، بیمه یا زیرساخت ها سرمایه گذاری کنید ، زیرا ایده ای خارق العاده ، محصولات بی نظیر و وب سایت با طراحی مناسب برای دستیابی به مشتریان گرانبهای شما برای فروش محصولات و خدمات شما است. می توان گفت که این امر تجارت الکترونیکی را بسیار اقتصادی تر و معقول تر می کند.

25. افزایش آگاهی از برند با طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی می تواند در جذب مشتری جدید کمک کند ، بنابراین برای مشاغل تجارت الکترونیکی برای تقویت آگاهی از برند خود در بازار مفید خواهد بود. ایجاد صفحاتی که می توانند توسط خزنده های موتورهای جستجو نمایه شوند یکی از بهترین راه ها برای بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت شما و افزایش مخاطبان هدف در سایت شما است.

26. کاهش هزینه ها با طراحی سایت فروشگاهی

یکی از موارد مثبت در مورد فروش آنلاین این است که می توانید هزینه های تجارت خود را کاهش دهید.

در زیر برخی از هزینه هایی که با انتخاب تجارت الکترونیک می توانید کاهش دهید:

هزینه تبلیغات و بازاریابی: اگر تجارت الکترونیک را انتخاب می کنید ، لازم نیست پول خود را صرف تبلیغات و بازاریابی کنید. با این حال ، ترافیک موتورهای جستجوگرهای وگل ، ترافیک رسانه های اجتماعی و پرداخت به ازای هر کلیک برخی از کانال های تبلیغاتی هستند که مقرون به صرفه هستند.

پرسنل: اتوماسیون کاملی از چک ، صورتحساب ، مدیریت موجودی ، پرداخت و نوع دیگر هزینه های عملیاتی ، تعداد کل کارمندان مورد نیاز برای انجام تجارت الکترونیکی خود را پایین می آورد.

هزینه سفر را از بین ببرید: اکنون ، مشتریان برای رسیدن به فروشگاه های مورد نظر خود مجبور نیستند مسافت های طولانی را طی کنند زیرا سایت های فروشگاهی به آنها امکان می دهد در هر زمان و بدون مسافرت از فروشگاه الکترونیکی بازدید کنند. با چند کلیک ماوس ، مشتریان می توانند خرید خود را انجام دهند و تجربه خرید فوق العاده ای داشته باشند.

چرا فروش آنلاین بسیار محبوب است؟ چگونه یک وب سایت فروشگاهی می تواند فروش شما را افزایش دهد؟

با افزایش نیاز صنعت تجارت الکترونیک ، هر تاجر به دنبال ایجاد فروشگاه اینترنتی است که بتواند طیف وسیعی از محصولات و خدمات خود را بفروشد. با انتخاب تجارت الکترونیک می توانید مزایای زیادی کسب کنید زیرا دامنه گسترده ای از مزایا را به خرده فروشان و بازرگانان می دهد.

تجارت الکترونیکی همچنین به عنوان تجارت الکترونیکی نیز شناخته می شود که شامل خرید و فروش محصولات یا خدمات از طریق سیستم های الکترونیکی مانند شبکه های رایانه ای و اینترنت می باشد. در این دنیای مدرن فناوری ، تجارت الکترونیک برای بسیاری از مشاغل به گزینه ای بسیار مهم تبدیل شده است زیرا شرکت های زیادی وجود دارند که علاقه مند به توسعه فروشگاه های آنلاین خود هستند.

با افزایش تقاضا برای خرید آنلاین ، بیشتر و بیشتر مشاغل در حال حرکت به سمت فروشگاه الکترونیکی هستند. در ایالات متحده ، بیش از 60٪ مردم به راحتی در خانه خود کالاهای آنلاین خریداری می کنند و این رقم دائما در حال افزایش است. با در نظر گرفتن این درصد ، می توان گفت که تجارت الکترونیکی به دلیل طیف کاملی از مزایایی که هر صنعت عمودی می تواند از آن برخوردار باشد ، به طرز چشمگیری در حال گسترش است.

امروزه تجارت الکترونیکی روش کاری شرکت ها را متحول کرده است. اکنون ، مصرف کنندگان می توانند تقریباً هر چیزی را به صورت آنلاین و 24 ساعته خریداری کنند و یک تجربه خرید نهایی را کسب کنند

هرچه می خواهید بفروشید ، اگر امروز وب سایت ندارید بهتر است عجله کنید! مشتریان بالقوه همیشه در جستجوی آنچه به صورت آنلاین ارائه می دهند هستند ، و بدون داشتن وب سایت ، ممکن است شما آنها را به سمت رقبای خود هدایت کنید.

اما صرف نظر از آنچه می خواهید تجارت خود به صورت آنلاین انجام دهد ، شرکت طراحی سایت سورنا می تواند به رویای شما را به واقعیت تبدیل کند. خدمات جامع توسعه وب سایت ما از مشاغل متفاوت دقیقاً مانند شما در تمام کشور پشتیبانی می کند تا به صورت آنلاین هم بفروشید و هم سود کنید.

اگر در حال حاضر یک وب سایت فروشگاهی دارید اما احساس می کنید به خوبی پیشرفت نکرده اید بهتر کار بهینه سازی و سئو سایت و همچنین بازاریابی آن را به ما بسپارید ما شما را به همه جهان معرفی میکنیم.

 

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

فایبرسمنت مدرن ترین متریال برای نمای ساختمان : ساختمانی که در تصویر مشاهده می کنید از سه بخش اساسی تشکیل شده است، یک ساختمان چند منظوره منفعل ، با سایبان و پارکینگ زیرزمینی. یکی از مولفه های اساسی این ساختمان مربع بودن و طراحی نمای بیرونی آن با فایبرسمنت خاکستری در اندازه های مختلف و پنجره های چوبی براق می باشد .

فایبرسمنت مدرن ترین متریال برای نمای ساختمان

استحکام و مقاومت در برابر رطوبت چیزی است که فایبر سمنت را به یک انتخاب عالی برای مناطق مستعد گردباد و طوفان تبدیل کرده است. باد و گازهای زیاد می توانند نمای وینیل یا آلومینیوم را به طور کامل از بین ببرند در حالی که فایبر سمنت با دوام تر است. این نه تنها برای مالکان خانه عالی است بلکه برای پیمانکارانی که نیازی به استفاده از وقت و منابع ارزشمند در ساخت تعمیر فایبر سمنت برای مشتریان خود ندارند نیز مناسب است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این ساختمان در میدان مرکزی شهر قرار دارد و به گونه ای طراحی شده است که دوچرخه سواران و اتومبیل ها به راحتی می توانند از زیر آن عبور کنند.

فایبرسمنت برد کنامیت، ضد آب، سبک و ارزان

صفحات سیمانی سمنت برد «فایبر سمنت برد»، یکی از بهترین و زیباترین پوشش‌های نما برای ساختمان‌های مختلف هستند. این فناوری جزء فناوری‌های تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی است. به لحاظ خواص و ترکیبات، کنامیت ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. فایبرسمنت ایرانی کنامیت، نسبت به باقی متریال‌های نماسازی ساختمان ارزان‌ترین و مناسب‌ترین است.

تکنولوژی پیشرفته و اتوماسیون ( هوشمند سازی خط تولید ) به کاررفته در امر تولید پانل سیمانی فایبر سمنت برد ، این امکان را فراهم نموده است که محصول مورد نظر با قیمتی متعادل، رقابتی مناسب و کیفیتی ارزنده ارائه شود. جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت و سفارش این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند .
 

واحد تحقیق و توسعه شرکت رزین چوب راش به عنوان یک واحد نمونه در تولید فایبر سمنت از برترین های این رده می باشد . این شرکت موفق به تولید محصول جدیدی به نام کنامیت ( فایبر سمنت برد ) گردیده است . هدف از تولید صنعتی پانل سیمان الیافی ( فایبر سمنت برد ) در جهت صنعتی سازی ساختمان و دورشدن از ساخت و ساز سنتی می باشد که باعث حذف کارهای اضافی شده و موجب سبک سازی ساختمان می گردد.

 

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

طرز تهیه شوید پلو با ماهی مجلسی و خوشمزه : سبزی پلو با ماهی یکی از انواع پلو های خوشمزه و محبوب ایرانی است که اغلب آن را به عنوان شام شب عید می‌ شناسیم. سبزی پلو را با گوشت، مرغ و ماهی سرو می‌ کنند که در حال حاضر در بیشتر مجالس عروسی و میهمانی های خانوادگی این غذا سرو می شود. پس چه بهتر است با برنج ایرانی و ماهی درست شود.

طرز تهیه شوید پلو با ماهی مجلسی و خوشمزه

برنج ایرانی در واقع یکی از محصولاتی است که طرفداران زیادی دارد و در سفره های ایرانی با عطر و طعم خاصی که پس از پخت به ارمغان می آورد به عنوان یکی از غذا های اصلی نقشی مهم ایفا می کند. از این رو خرید برنج ایرانی از نوع با کیفیت و خوش پخت آن می تواند تاثیر زیادی در تهیه یک غذای خوب داشته باشد.

ویژگی های یک برنج مرغوب

ویژگی های مهمی از قبیل عطر و طعم برنج، دانه بلند بودن آن و ظاهر مناسب برنج همین طور پخت مطلوب می تواند به عنوان مشخصه های بارز در شناخت کیفیت برنج تلقی شود.

برنج‌ های ایرانی با برند های متفاوتی به بازار عرضه می ‌شوند. برنج هاشمی، صدری، علی‌ کاظمی، ندا، خزر، طارم، شیرودی و… بخشی ‌از معروف ‌ترین برنج‌ های ایرانی هستند.

برنج‌ ها به ‌واسطه نوع بذرشان به دو دسته پر محصول و کم ‌محصول تقسیم‌ بندی می ‌شوند که برای نمونه برنج طارم هاشمی و صدری به ‌خاطر محصول خوبی که می ‌دهند در دسته برنج‌ های پر محصول قرار گرفته‌اند.

مواد لازم برای تهیه سبزی پلو مجلسی

سبزی پلویی 1/3 مقدار برنج
برنج برای هر نفر 1 پیمانه
روغن به میزان لازم
نمک به میزان لازم
زعفران به میزان لازم

مواد لازم برای تهیه ماهی قزل آلا سرخ شده

ماهی قزل آلا متوسط 2 عدد
پیاز 2 عدد
آبلیمو نصف فنجان
نمک، فلفل، پودر سیر به میزان لازم
زعفران دم‌ کرده به میزان لازم

طرز تهیه سبزی پلو مجلسی

  1. برای تهیه سبزی پلو مجلسی برنج را از 2-3 ساعت قبل پاک کرده، بشویید همراه با کمی نمک خیس کنید. اگر بتوانید برای طبخ سبزی پلو مجلسی از برنج شمال استفاده کنید، عطر بی‌ نظیر این غذا را هرگز فراموش نخواهید کرد.
  2. موقع شروع پخت غذا، یک قابلمه مناسب برداشته و در آن آب بریزید و روی حرارت بگذارید تا آب به جوش بیاید.
  3. وقتی آب به جوش آمد، برنج خیس داده را داخل آب بریزید و مقداری نمک به آن اضافه کنید.
  4. برای خوش‌ عطر و خوش‌ طعم‌ تر شدن سبزی پلو، وقتی برنج در حال جوشیدن است مقدار کمی زعفران دم‌ کرده به آب برنج اضافه کنید.
  5. بعد از چند دقیقه (بسته به نوع برنج) یکی از دانه‌ های برنج را بردارید و با ناخن نصف کنید، اگر به اندازه یک نقطه سفید وسط برنج، خام بود، وقت آبکش کردن برنج است.
  6. حالا برنج را آبکش کنید و ته قابلمه، در صورت تمایل ته ‌دیگ مورد نظر خود را انداخته و یا فقط روغن بریزید و برنج و سبزی پلویی را که از قبل ساطوری و آماده ‌کردید، به طور لایه‌ لایه کف قابلمه بریزید. 
  7. درب قابلمه را ببندید و حرارت زیر قابلمه را ابتدا زیاد کنید تا برنج بخار بگیرد.
  8. بعد از اینکه صدای جلز و ولز از قابلمه شنیدید، به اندازه یک استکان آب ولرم و یک قاشق روغن دور تا دور برنج داخل قابلمه بریزید و حرارت را کم کنید.
  9. روی قابلمه دم ‌کنی قرار دهید و در آن را ببندید و حدود 30 دقیقه صبر کنید تا برنج با حرارت بسیار ملایم دم بکشد. 

در فاصله ‌ای که برنج در حال دم‌ کشیدن است، نوبت طبخ ماهی است. شما برای تهیه سبزی پلو ماهی از هر ماهی که دوست داشته باشید می‌ توانید استفاده کنید اما توصیه می ‌شود ماهی انتخاب کنید که تا حد امکان تیغ نداشته باشد و خوردن آن همراه با برنج برای همه به خصوص کودکان راحت باشد. 

طرز تهیه ماهی قزل آلا سرخ شده

اکثر افراد برای کنار سبزی پلو مجلسی از ماهی سالمون، قزل آلا، ماهی سفید، ماهی شیر، ماهی تیلا پیا و … استفاده می‌ کنند. در اینجا انتخاب ما، ماهی قزل آلاست که طعم بسیار خوبی دارد و در صورتی که به درستی طبخ شود، به هیچ وجه بوی ضخم ماهی را احساس نخواهید کرد.

  1. برای تهیه ماهی قزل آلا سرخ‌ شده، ابتدا ماهی ‌ها را خوب پاک کرده و تمیز کنید و استخوان ‌ها و تیغ‌ های آن را تا حد امکان جدا کنید.
  2. 2 عدد پیاز را رنده کرده و یا خیلی ریز خرد کنید.
  3. نمک، پودر سیر، فلفل، آبلیمو و زعفران دم ‌کرده را به پیازها اضافه کنید.
  4. این مواد را داخل یک ظرف گود و پهن ریخته و ماهی‌ ها را حدود 1 ساعت داخل این ترکیب قرار دهید به طوری که تمام سطح ماهی به این مواد آغشته شود. 
  5. بعد از حدود 1 ساعت، ماهی را از داخل مواد درآورده و سعی کنید تمام پیازهای چسبیده به ماهی ‌ها را جدا کنید تا موقع سرخ ‌کردن نسوزند.
  6. حالا داخل یک تابه بزرگ، به مقدار لازم روغن بریزید و وقتی روغن حسابی داغ شد، ماهی ‌ها را داخل روغن سرخ کنید. 

حالا که ماهی ‌ها سرخ شده و سبزی پلو هم آماده شده، وقت آن است که غذا را سرو کنید. بهتر است یک دیس بزرگ و زیبا انتخاب کرده و سبزی پلو را داخل آن بکشید و چند قاشق از پلو را با زعفران دم ‌کرده مخلوط کنید و روی پلو بریزید. ماهی ‌های سرخ‌ شده را نیز روی برنج و یا کنار برنج قرار دهید و غذا را با برش ‌های لیمو ترش و چند برگ جعفری تزیین کنید.

 

 

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

اسیدوز چیست؟

اسیدوز چیست؟ زمانی که کلیه ها و ریه های شما در کنترل اسیدیته بدن موفق عمل نکنند، مایعات بدن شما حاوی اسید زیادی می شود، که به این حالت، اسیدوز می گویند. بدن، در بسیاری از فرآیندهای خود ، اسید تولید می کنند. ریه ها و کلیه های شما معمولاً می توانند عدم تعادل pH جزئی را جبران کنند ، اما در صورتی که میزان اسیدوز بالا باشد، منجر به تجمع بیش از حد اسید در بدن شما می شود که در نتیجه بدن توانایی ایجاد تعادل pH را نخواهد داشت.

میزان اسیدیته خون شما با تعیین pH آن اندازه گیری می شود. PH پایین تر به این معنی است که خون شما اسیدی تر است ، در حالی که pH بالاتر به معنای قلیایی تر بودن خون شما است. pH خون شما باید در حدود 7.36 باشد.

طبق گفته انجمن آمریکایی شیمی بالینی (AACC) ، اسیدوز با pH برابر یا پایین تر از 7.35 روی می دهد.. آلکالوز (قلیایی شدن) با سطح pH برابر یا بالاتر 7.45 مشخص می شود. اگرچه به نظر ناچیز است، اما این اختلافات عددی می تواند جدی باشد. اسیدوز می تواند منجر به بروز بسیاری از مشکلات سلامتی شود و حتی می تواند تهدید کنند زندگی باشد.

علل اسیدوز

دو نوع اسیدوز وجود دارد که هر کدام دلایل مختلفی دارند. بسته به علت اصلی اسیدوز ، نوع اسیدوز به عنوان اسیدوز تنفسی یا اسیدوز متابولیک طبقه بندی می شود.

اسیدوز تنفسی

اسیدوز تنفسی وقتی بیش از حد CO2 در بدن ایجاد می شود. به طور معمول ، ریه ها هنگام تنفس ، CO2 را از بین می برند. با این حال ، گاهی اوقات بدن شما نمی تواند از میزان کافی CO2 خلاص شود. این ممکن است به دلیل:
1.  شرایط مزمن تنفسی ، مانند آسم
2.  آسیب به ریه ها
3.  چاقی ، که می تواند تنفس را دشوار کند
4.  سوء استفاده از آرام بخش
5.  استفاده بیش از حد از الکل
6.  ضعف عضلات در قفسه سینه
7.  مشکلات سیستم عصبی
8.  ساختار ریه تغییر شکل یافته

اسیدوز متابولیک

اسیدوز متابولیک به جای ریه ها در کلیه ها شروع می شود. هنگامی اتفاق می افتد که آنها به اندازه کافی اسید را از بین نبرند یا خیلی زیاد آن را از بین ببرند. سه شکل عمده اسیدوز متابولیک وجود دارد:

اسیدوز دیابتیک، در مبتلایان به دیابت مشاهده می شود که به خوبی کنترل نشده باشند. اگر بدن شما به اندازه کافی انسولین نداشته باشد ، کتون ها در بدن شما ساخته می شوند و خون شما را اسیدی می کنند.

اسیدوز هیپرکلورمیک، ناشی از از بین رفتن بی کربنات سدیم است که عامل خنثی نگه داشتن خون می باشد. اسهال و استفراغ می توانند باعث این نوع اسیدوز شوند.

اسیدوز لاکتیک، هنگامی که اسید لاکتیک زیادی در بدن شما وجود دارد رخ می دهد. علل آن می تواند شامل فعالیت های ورزشی، مصرف مزمن الکل ، نارسایی قلبی ، سرطان ، تشنج ، نارسایی کبد ، کمبود اکسیژن طولانی مدت و قند خون پایین باشد.

اسیدوز توبولار، زمانی اتفاق می افتد که کلیه ها قادر به دفع اسیدها در ادرار نیستند. این باعث می شود خون اسیدی شود.

عوامل خطر اسیدی شدن بدن

عواملی که می توانند در خطر اسیدوز شما نقش داشته باشند عبارتند از:
1.  یک رژیم غذایی پرچرب که کم کربوهیدرات است
2.  نارسایی کلیه
3.  چاقی
4.  کم آبی
5.  آسپرین یا مسمومیت با متانول
6.  دیابت

علائم اسیدوز در بدن

هر دو اسیدوز تنفسی و متابولیک علائم زیادی دارند. اما علائم اسیدوز براساس علت آن متفاوت است.
برخی از علائم رایج اسیدوز تنفسی شامل موارد زیر است:
1.  خستگی یا خواب آلودگی
2.  زود  خسته می شوید
3.  گیجی
4.  تنگی نفس
5.  خواب آلودگی
6.  سردرد

برخی از علائم متداول اسیدوز متابولیک شامل موارد زیر است:

1.  تنفس سریع و کم عمق
2.  گیجی
3.  خستگی
4.  سردرد
5.  خواب آلودگی
6.  عدم اشتها
7.  زردی
8.  افزایش ضربان قلب

روش های آزمایش و تشخیص اسیدوز

اگر فکر می کنید ممکن است اسیدوز داشته باشید ، سریعاً به پزشک مراجعه کنید. تشخیص زودرس می تواند تفاوت زیادی در بهبودی شما ایجاد کند.
پزشکان اسیدوز را با یک سری آزمایش خون تشخیص می دهند. گاز خون شریانی به میزان اکسیژن و دی اکسید کربن موجود در خون شما نشان می دهد. همچنین pH خون شما را نشان می دهد. یک صفحه اصلی متابولیک عملکرد کلیه و تعادل pH شما را بررسی می کند. همچنین میزان کلسیم ، پروتئین ، قند خون و الکترولیت شما را اندازه گیری می کند. اگر این آزمایش ها با هم انجام شوند ، می توانند انواع مختلف اسیدوز را شناسایی کنند.
اگر به اسیدوز تنفسی مبتلا شده باشید ، پزشک می خواهد سلامت ریه های شما را بررسی کند. این ممکن است شامل اشعه X قفسه سینه یا آزمایش عملکرد ریوی باشد.
اگر اسیدوز متابولیک مشکوک است ، باید یک نمونه ادرار بدهید. پزشکان pH را بررسی می کنند تا ببینند آیا اسیدها و پایه ها را به درستی از بین می برید یا خیر. آزمایش های اضافی ممکن است لازم باشد تا علت اسیدوز شما مشخص شود.

درمان اسیدوز

پزشکان معمولاً باید بدانند که علت اسیدوز شما برای تعیین نحوه درمان آن چیست. با این حال ، برخی از درمان ها می توانند برای هر نوع اسیدوز استفاده شوند. به عنوان مثال ، پزشک شما ممکن است بی کربنات سدیم (جوش شیرین) برای افزایش pH خون شما به شما بدهد. این می تواند به صورت دهان یا با قطره داخل وریدی (IV) انجام شود. درمان سایر انواع اسیدوز می تواند مستلزم معالجه علت آنها باشد و یا از شما بخواهد مصرف غذاهای قلیایی و یا نوشیدن آب قلیایی را در رژیم خود بگنجانید.

اسیدوز تنفسی

درمان این بیماری معمولاً برای کمک به ریه های شما طراحی شده است. به عنوان مثال ، ممکن است داروهایی برای رقیق کردن مجاری هوایی به شما داده شود. همچنین ممکن است به شما اکسیژن یا دستگاه فشار مستمر هوایی مثبت (CPAP) داده شود. در صورت داشتن انسداد هوایی یا ضعف عضلانی ، دستگاه CPAP می تواند به شما در تنفس کمک کند.

اسیدوز متابولیک

انواع خاص اسیدوز متابولیک هر کدام درمان خاص خود را دارند. به مبتلایان به اسیدوز هیپرکلورمیک ممکن است بی کربنات سدیم داده شود. اسیدوز ناشی از نارسایی کلیه با سدیم سیترات قابل درمان است. افراد دیابتی مبتلا به کتواسیدوز مایعات IV و انسولین را برای تعادل در pH آنها دریافت می کنند. درمان اسیدوز لاکتیک بسته به علت ممکن است شامل مکمل های بی کربنات ، مایعات IV ، اکسیژن یا آنتی بیوتیک ها و آب قلیایی باشد.

عوارض اسیدوز

بدون درمان سریع ، اسیدوز ممکن است به عوارض بهداشتی زیر منجر شود:
1.  سنگ کلیه
2.  مشکلات مزمن کلیه
3.  نارسایی کلیه
4.  بیماری استخوان
5.  رشد تاخیری

پیشگیری از اسیدوز

شما به طور کامل نمی توانید از اسیدوز جلوگیری کنید. با این حال ، مواردی وجود دارد که می توانید برای کاهش ریسک خود انجام دهید.
برای کاهش خطر اسیدوز تنفسی می توانید موارد زیر را انجام دهید:

آرام بخش را طبق تجویز مصرف کنید و هرگز آنها را با الکل مخلوط نکنید.

سیگار نکشید. سیگار کشیدن می تواند به ریه های شما آسیب برساند و تنفس را کمتر موثر کند.

وزن سالم خود را حفظ کنید. چاقی می تواند تنفس را برای شما سخت تر کند.

برای کاهش خطر اسیدوز متابولیک می توانید موارد زیر را انجام دهید:

هیدراته بمانید. مقدار زیادی آب و مایعات قلیایی دیگر بنوشید.

کنترل دیابت خود را حفظ کنید. اگر میزان قند خون خود را به خوبی مدیریت کنید ، می توانید از کتواسیدوز جلوگیری کنید. نوشیدن الکل را متوقف کنید.

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

خواص ویژه چای عناب در طب سنتی : میوه عناب که با نام زیزیفوس نامیده می شود، یک میوه گردویی مشابه با خرما و انجیر است. این میوه ها ،غنی از کربوهیدرات ها هستند و همینطور مقادیر زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی را دارا میباشند. در ۱۰۰ گرم عناب خشک شده، در مجموع ۳۵۰ کالری وجود دارد عناب خشک شده حاوی ۸۴ گرم کربوهیدرات، ۷٫۳ گرم پروتئین، ۴ گرم فیبر رژیمی و ۱٫۲ گرم چربی است ؛ این میوه ،حاوی حدود ۳۰۰ میلی گرم ویتامین C, و ۱۲۵ میلی گرم ویتامین A و ۲٫۸ میلی گرم نیاسین، ۰٫۲ میلی گرم ریبوفلاوین، ۰٫۱ میلی گرم تیامین، ۱۰۵۰ میلی گرم پتاسیم ، ۱۶۸ میلی گرم فسفر، ۱۳۰ میلی گرم کلسیم، ۱۲ میلی گرم سدیم و ۳٫۵ میلی گرم آهن است. عناب خشک ،همچنین حاوی طیف گسترده ای از مواد شیمیایی غنی از آنتی اکسیدان، از جمله ساپونین ها و فلاونوئیدها است.

خواص ویژه چای عناب در طب سنتی

استفاده از عناب خشک در طب سنتی برای درمان آلرژی ها، اضطراب، افسردگی، اسهال، خشکی پوست بدن ، خستگی، فشار خون بالا، بی خوابی، عرق شبانه، درد، تنگی نفس، و استرس مورد استفاده قرار میگیرد.

مزایای چای عناب در طب سنتی

میوه ها که برای تهیه چای استفاده می شوند، شامل برخی از فنل ها، فلاونوئیدها و ویتامین C می باشند. این مواد مغذی، آنتی اکسیدان هایی هستند، که سلول ها را در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می کنند. که سبب آسیب می شوند و ممکن است ، دارای بخشی از مسمومیت های پیری و همچنین بیماری های مزمن ، مانند: بیماری قلبی و سرطان باشد.

طرز تهیه چای عناب در طب سنتی

چای عناب بسیار موثر برای بدن و دوری از سرطان باشد . عناب میوه ای شیرین و خوش طعم هست. عناب را «خرمای قرمز» و «خرمای چینی» نیز می نامند. عناب از نظر طب سنتی ایران طبیعت معتدل دارد و به عقیده ابوعلی سینا کمی سرد می باشد.

عناب را شسته و خیس کنید. سپس هسته آن را بیرون آورده میوه عناب راه خرد کرده و داخل یک قوری ریخته و آب با دمای ۸۰ درجه سانتیگراد به آن اضافه کنید و اجازه دهید که به مدت ۱۵ دقیقه دم بکشد. به علت شیرین بودن دانه های عناب نیازی به شیرین کردن نمی باشد و در صورت تمایل میتوانید چند قطره آب لیمو ترش به چای عناب اضافه کنید.

خواص ویژه چای عناب در طب سنتی

برای رفع استرس و اضطراب خوب هست. به علت دارا بودن آنتی اکسیدان ها، روند پیری پوست را کاهش می ‌دهد. به علت داشتن لعاب چندان، نرم کننده سینه و ملین هست.

کاهش دهنده فشار خون است. عناب کمک به هضم غذا می ‌کند و تصفیه کننده خون هست. گرفتگی صدا را برطرف میکند و موجب تقویت دستگاه گوارشی میشود.

عصاره عناب مهارکننده سلول های سرطان خون هست زیرا به علت داشتن ویتامین C و آنتی اکسیدان، مانع از رشد و حرکت رادیکال های آزاد و در نتیجه کمک به بازرسی و رشد تومور و سلول های سرطانی هست.

موارد منع مصرف چای عناب در طب سنتی :

افرادی که از نفخ بیش از حد، انگل های روده ای و خلط بیش از حد رنج می‌ برند، بهتر هست گذشته از مصرف عناب با دکترطب سنتی مشورت کنند. مصرف عناب برای زنان  باردار باید با آگاهی دکتر انجام شود. مصرف چندان چای عناب برای افرادی که دچار غلظت خون می باشند پیشنهاد نمیشود.

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

RS7 اسپرت‌بک با بهره‌گیری از قدرت خارق‌العاده‌، تنها در ۳.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد و بیشینه‌ی سرعت به‌صورت الکترونیکی در ۲۵۰ کیلومتربرساعت محدود شده است. با استفاده از بسته‌‌های سفارشی داینامیک و داینامیک پلاس، بیشینه سرعت به ترتیب به ۲۸۰ و ۳۰۵ کیلومتربرساعت افزایش می‌یابد. همانند مدل RS6 آوانت، آئودی RS7 اسپرت‌بک نیز از سیستم تعلیق بادی بهره می‌برد.

RS7 اسپرت‌بک در حالت عادی، ۲۰ میلی متر ارتفاع کمتر نسبت به مدل استاندارد A7 دارد. با وجود این در سرعت ۱۲۰ کیلومتربرساعت، جهت سهولت جریان یافتن باد در زیر خودرو، ارتفاع به میزان ۱۰ میلی‌متر کاهش می‌یابد. حالت افزایش ارتفاع تعلیق نیز در شرایط خاص، ارتفاع خودرو را ۲۰ میلی متر افزایش می‌دهد تا در مسیرهای شیب‌دار، آسیبی به دماغه و زیربندی خودرو وارد نشود.

آئودی RS7 اسپرت‌بک با بهره‌گیری از سیستم تعلیق RS اسپرت و کنترل دینامیک سواری، چابک‌تر می‌شود. تنظیمات پیشرفته‌ی این سیستم تعلیق، به‌لطف ضربه‌گیرهای جدید به‌همراه سوپاپ‌های یکپارچه و حالت‌های رانندگی RS1 و RS2، میزان تکان بدنه را کاهش می‌دهد؛ اما قدرت و چابکی پس از ظاهر و طراحی چشم‌نواز بدنه، دومین عنصر مهم RS7 اسپرت‌بک محسوب می‌شود.

 

در قسمت جلو، از جلوپنجره‌ی ۶ ضلعی بزرگ تیره‌رنگ مورد استفاده در سایر خودروهای RS آئودی بهره گرفته شده است. در قسمت‌های کناری سپر نیز دو ورودی هوای بزرگ مثلثی شکل قرار گرفته‌اند و یک ورودی کوچک بالای جلوپنجره قرار گرفته تا هوای بیشتری را به زیر کاپوت منتقل کند. خودرو در حالت استاندارد از رینگ‌های ۱۰ پره‌ی ۲۱ اینچی با لاستیک‌های ۲۷۵/۳۵ بهره می‌برد؛ اما خریداران می‌توانند رینگ‌های ۲۲ اینچی با لاستیک‌های ۲۸۵/۳۰ و حتی ترمز کربن سرامیکی با ۳۴ کیلوگرم وزن کمتر نسب به نمونه‌ی فولادی را به‌صورت سفارشی انتخاب کنند.

در قسمت داخلی، RS7 اسپرت‌بک از سیستم اطلاعات و سرگرمی MMI آئودی و دو نمایشگر بزرگش بهره می‌برد. قسمت‌های مختلف کابین، با نشان RS و چرم با کیفیت ناپا مزین شده است. فرمان با راحی مسطح بخش پایینی و صندلی‌های مخصوص با پوشش چرم تیره نیز به‌صورت انحصاری برای RS7 طراحی شده است. آئودی RS7 اسپرت‌بک در ۱۳ رنگ مختلف عرضه می‌شود که دو رنگ خاکستری ناردو و مشکی سبرینگ، رنگ‌های مخصوص RS تلقی می‌شوند.

  • blosuren blosuren2
  • ۰
  • ۰

فیلتر هوای استاندارد چه ویژگی های دارد : شاید این سوال در ذهن تان پیش آمده باشد که ویژگی های یک فیلتر هوای استاندارد چیست و چه فاکتور هایی می بایست در ساخت و تولید یک فیلتر هوا رعایت گردد تا فیلتری مناسب برای کارکرد موتور داشته باشیم.برای پی بردن به این مهم ابتدا می بایست بدانیم که فیلتر های هوا از چه اجزائی تشکیل شده است.در خودرو های مختلف فیلتر هوای متفاوتی با اجزا و مواد مختلف بسته به نوع و شرایط کارکرد موتور طراحی و ساخته شده است.

فیلتر هوای استاندارد چه ویژگی های دارد؟

مواد اصلی تشکیل دهنده فیلترهای هوا شامل کاغذ، نمد، فلز، واشر لاستیکی و مواد پلی اورتان می باشد، بنابراین اولین شرط یک فیلتر استاندارد استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت است.

شرط بعدی به کار بردن مقدار کافی مواد در تولید فیلتر هوا می باشد مثلا وزن مواد مصرفی از حد مجاز کمتر نباشد.

فیلتر های هوای مناسب و استاندارد از کاغذ چین خورده کافی، فلز با قطر مناسب و درصد بالای مواد پلی اوتان می بایست برخوردار باشند.

شرط سوم نظارت دقیق بر تولید و بسته بودن کلیه درزهای کاغذ به طوری که هوا فقط از محل معین وارد و خارج شود و نیز عدم وجود حباب در مواد پلی اورتان می باشد که این امر به فیلتر ها ظاهری زیبا می بخشد.فیلتر های هوایی را خریداری کنید که دارای نشان استاندارد باشد.

بررسی فیلتر هواقبل از نصب!

فیلتر هوا را قبل از نصب بررسی نمایید تا از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید. معمولا فیلتر های هوای با کیفیت در جعبه های مناسب و دارای برند می باشند.

از خرید فیلتر های فله ای اکیدا خودداری نمایید زیرا در کارگاه های خارج از چهارچوب استاندارد تولید شده اند و یا فیلتر های معیوب و ضایعاتی می باشند.
شرکت سام صنعت قومس بهره برداری با هدف خدمت رسانی به صاحبان صنایع،کارخانجات،آماده ارائه مشاوره خدمات فنی و مهندسی در زمینه ی طراحی،ساخت،تامین مواد،نصب و راه اندازی، تولید فیلترهوا،نگهداری و تعمیرات پروژه‌های صنعتی می باشد.

روش تمیز کردن و استفاده بیشتر از فیلتر هوا خودرو

با ضربه زدن به فیلتر هوا بر روی یک سطح صاف و یا با استفاده از مکنده می توان اندکی عمر آن را تمدید کردو با کاهش رسوبات قسمت های گرفته شده، تا حدی منافذ آن قسمت ها را باز نمود.

انجام این کارها رسوبات سطحی را برطرف می کند ولی برای جداسازی ذراتی که با بافت فیلتر ترکیب شده اند،سودی ندارد و بهتر است که با تعویض به موقع فیلتر هوای خودرو (زمان تعویض فیلتر هوا)عمر موتور را افزایش داد.هرگز فیلتر کاغذی خشک را نشویید، زیرا این کار سبب خرابی فیلتر می شود.

مزایای فیلتر هوا تمیز و نو

فیلتر هوای استاندارد چه ویژگی های دارد : فیلتر هوا تمیز باعث مصرف سوخت کمتر، شتاب بهتر، افزایش عمر موتور و بهبود عملکرد کلی موتور می‌شود. فیلتر هوای تمیز نه تنها باعث ورود هوای تمیز به موتور می‌شود، بلکه مانع از ورود آلودگی به موتور شده که جلوگیری از آسیب رسیدن به آن را در پی دارد. با کثیف شدن فیلتر هوا ،حجم هوای ورودی به موتور کاهش می‌یابد، که نتیجه آن، عدم امکان کارکرد مناسب موتور بوده که مشکلات فراوانی را برای صاحب خودرو به همراه دارد.

شرکت تولید فیلتر هوا

شرکت سام صنعت قومس بهره برداری با هدف خدمت رسانی به صاحبان صنایع،کارخانجات،آماده ارائه مشاوره خدمات فنی و مهندسی در زمینه ی طراحی، ساخت، تامین مواد، نصب و راه اندازی،فیلترهوا، نگهداری و تعمیرات پروژه‌های صنعتی می باشد.

 آیا فیلتر هواباعث مصرف سوخت می شود؟

بدلیل بالا رفتن راندمان موتور و احتراق کامل تر امکان استفاده مناسب از سوخت فراهم می شود و در واقع موتور در دور پایین تر با باز شدن کمتر دریچه گاز،بنزین یا گازوییل به قدرت موتور مورد نظر می رسد.در صورت رانندگی در شرایط مطلوب بطور متوسط ۳۰% کاهش مصرف سوخت اندازه گیری شده است.

کاربرد فیلتر هوا در خودروها

فیلتری که برای تصفیه هوا در خودروها استفاده می‌شود انواع مختلفی دارد.در تولید فیلترهای هوا از کاغذ و فلز یا کاغذ و مواد pu استفاده می‌شود. همچنین در برخی از فیلترهای هوا به جای کاغذ از نمد استفاده می گردد. این فیلترها می‌توانند ذرات تا ۲۰ میکرون را از هوا جداسازی کنند.

نقش هوا دهی بالا در کارکرد موتور خودرو

فیلتر هوای استاندارد چه ویژگی های دارد : هوادهی بالا به معنی مقاومت کمتر فیلتر هوا در برابر جریان عبوری از فیلتر و ورودی به موتور می باشد. این بدین معناست که موتور نیروی کمتری برای مکش هوا به داخل خود به کار می برد و در واقع اتلاف نیرو کم می شود.

همچنین امکان رسیدن هوای کافی بنا به مقدار مورد نیاز موتور ،به معنی اکسیژن بیشتر برای احتراق سوخت در موتور می باشد و این به معنی بالا رفتن راندمان موتور و افزایش قدرت خروجی آن می باشد.

زمان مناسب برای تعویض فیلتر هوا

بازه زمانی تعویض فیلتر هوای خودرو به عواملی مانند اینکه خودرو در چه محیط‌هایی کار کرده است و چند کیلومتر کار کرده و در چه محیط‌هایی پارک بوده است بستگی دارد.

بنابراین زمان تعویض فیلتر هوا در خودرو با توجه به این شرایط متفاوت است و حداقل هر یک سال باید فیلتر هوای خودرو تعویض شود تا به بیشترین عملکرد و بیشترین کارکرد خودرو دست یافت. فیلتر هوای خودروهایی که در مناطق پر گرد و خاک کار می‌کنند باید سریع‌تر تعویض شوند و به طور کلی هر چند ماه یک بار باید فیلتر هوای خودرو چک شود و در صورت نیاز تعویض شود.​

  • blosuren blosuren2