blosuren

blosuren

blosuren

blosuren

پیوندها
  • ۰
  • ۰

ساخت میز ناهارخوری 4 نفره : میزناهارخوری چوبیجزو قدیمی ترین نوع میزهای ناهارخوری است که هنوز هم طرفداران بسیاری را خود اختصاص می دهد. میزهای ناهارخوری چوبی به دلیل تنوع در رنگ و و طرح با انواع دکوراسیون مدرن، سنتی و کلاسیک همخوانی دارند.

میزهای ناهارخوری چوبی در اندازه و طرح های مختلف ساخته می شوند و مناسب ترین گزینه برای کسانی است که قصد دارند چندین سال از آن استفاده نمایند و دوام محصول برایشان اهمیت دارد.

ساخت میز ناهارخوری 4 نفره

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید میزناهارخوری فوق دارای طرحی ساده و بسیار شیک با استفاده از بهترین نوع چوب تهیه و تولید شده است .چوب و ابزار به کار رفته در این میز از مواد درجه یک می باشد و دارای گارانتی سلامت و خدمات پس از فروش است .

در میان میزهای ناهارخوری، میز ناهارخوری 4 نفره از پرطرافدارترین میزهاست که علاوه بر زیبایی و جلوه ای که به دکوراسیون منزل شما می دهد فضای کمی را نیز اشغال می نماید.

طراحی ، اجرا و ساخت انواع میزناهارخوری

طراحی ، اجرا و ساخت انواع میزناهارخوری 4 نفره چوبی ، برای خرید و دیدن محصولات متنوع، از فروشگاه ما در دزاشیب دیدن کنید.
 شما می توانید انواع میزناهارخوری چوبی را در ابعاد و اندازه های مختلفی سفارش دهید. همچنین می توانید مدل های مورد نظر خود را در فروشگاه های ما سفارش دهید، که با توجه به نیاز شما در ابعاد و اندازه و جنس های مختلف ساخته میشود.
یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.
شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید :  ۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
 ۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۹۳۱۴۷

مجموعه اسپرلوس دکور با سالها تجربه در  طراحی و ساخت  دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت  برای شما اجرا کند.
برای سفارش و ساخت محصولاتی که در تصاویر می بینید، با ما تماس بگیرید.
همچنین در حال حاضر انواع تی وی ست ، میز ناهارخوری ، کتابخانه ، میز مدیریتی ، کمد و قفسه وتخت خواب در اسپرلوس دکور طراحی و ساخته می شود.

  • ۹۷/۱۱/۱۸
  • blosuren blosuren2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی