blosuren

blosuren

blosuren

blosuren

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این دستگاه کلید پاور دارای سه مشخصه زیر میباشد:

  • Cook ( جهت پخت )
  • Off ( حالت خاموش )
  • Pump ( حالت تصفیه روغن )

استفاده از سرخ کن هنی پنی

کلید Power را در حالت cook قرار می دهیم، در صفحه نمایش عبارت Melt  نشان داده میشود.melt چیست ؟در زمانی که روغن سرد باشد جهت گرم شدن آرام روغن یک برنامه به صورت اتومات فعال می شود.

جهت خروج از حالت Melt در سرخ کن هنی پنی کلید ۱ را نگه می داریم تا عبارت Exit Melt نمایش داده شود. سپس عدد ۱ را فشار میدهیم . و با این کار دستگاه سرخ کن هنی پنی از حالت Melt خارج شده و مشعل (المنت) بدون وقفه روشن می ماند تا به دمای ست شده مورد نظر برسد.

با فشردن اعداد ۱ تا ۰ برنامه مورد نظر پخت سرخ کن هنی پنی را انتخاب می کنیم. در این وضعیت چراغ wait چشمک می زند. بعد از خاموش شدن چراغ wait و روشن شدن چراغ ready دستگاه آماده پخت خواهد شد.

بعد از گذاشتن سبد حاوی محصول و پس از بستن درب، کلید ساعت را می زنیم تا سیکل پخت آغاز گردد.

در طول سیکل پخت مدت زمان باقیمانده از زمان پخت بر روی صفحه نمایشگر نشان داده می شود که پس از اتمام سیکل پخت دستگاه صدای بوق میدهد که در این زمان با فشردن کلید ساعت، صدای بوق دستگاه قطع شده و سیکل پخت به اتمام رسیده و بلافاصله درب دستگاه باز شود و محصول داخل دستگاه خارج شود.

توضیح: در یک دقیقه اول از زمان پخت امکان کنسل کردن سیکل پخت با فشردن و ۳ثانیه نگه داشتن دکمه ساعت سرخ کن هنی پنی امکان پذیر است.

توضیح ۲: لازم بذکر است خروج از حالت Melt باعث سوختن روغن و کوتاه شدن عمر مفید روغن در سرخ کن هنی پنی می شود.

فیلتر کردن سرخ کن هنی پنی

در زمانیکه عبارت filter suggested نمایش داده شود روغن دستگاه می بایست فیلتر شود. در صورت انجام یک یا دو پخت پس از نمایش این عبارت گزینه ی filter lockout فعال می شود که در این وضعیت دستگاه قادر به انجام پخت نمی باشد تا زمانیکه روغن فیلتر گردد.


نکات  استفاده از سرخ کن هنی پنی

*توجه: مراحل ذکر شده حتما باید به ترتیب صورت پذیرد.

* لازم بذکر است در زمانی که پمپ روشن است نباید شیر برگشت روغن بسته باشد. در غیر این صورت آسیب جدی به پمپ وارد می شود.

*توجه: اگر پس از انجام فیلتر پیغام  ” E10 ”  بر روی صفحه نمایش گر نمایش داده شود ، شما باید دکمه ریست هایلیمت را فشار دهید.

  • ۹۷/۱۲/۱۸
  • blosuren blosuren2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی