blosuren

blosuren

blosuren

blosuren

پیوندها
  • ۰
  • ۰

همزمان با رشد چشمگیر جمعیت و شهر نشینی ، طبقات ساختمان ها و تعداد واحد های آن ها رو به افزایش رفت ، بسیاری از افراد علاوه بر اینکه محل سکونت برایشان مهم است ، لوکس بودن و تجهیزات ساختمان نیز برایشان از درجه اهمیت بالایی برخوردار است ، بنابراین ساختمان سازان شروه به ساخت برج هایی بزرگ و لوکس برای سکونت کردند . از این رو افراد زیادی زندگی در برج را فقط به خاطر امکانات آن انتخاب می کنند ، اما چه امکاناتی در برج ها وجود دارد که وجه تمایزی آشکار را در بین سایر ساختمان ها به وجود آورده است ؟ چه ویژگی هایی را در هنگام خرید برج باید در نظر بگیریم ؟ با ما همراه باشید در ادامه این مطلب :

سازنده و طراحان برج

از مهمترین ویزگی ها برای خرید یک برج نام شرکت سازنده است ، نام سازنده برج برندی موثر در افزایش قیمت است.طراح برج نیز بسیار اهمیت دارد ، برخی از طراحان معروف ایرانی خود به تنهایی باعث فروش سریع و افزایش قیمت یک برج هستند.

متراژ پنت هاوس

پنت‌هاوس اوج هنر یک برج‌ساز است. مساحت پنت‌هاوس معمولا به خاطر حیاطی که دارد کمتر از واحدهای زیرین است.  متراژ پنت هاوس باید بدون در نظر گرفتن تراس از ۲۰۰ متر شروع شود .

تعداد واحدها برج

تعداد واحد ها از نکات حائز اهمیت در هنگام خرید برج است . بعضی از برج‌ها ممکن است دارای ۳۰ واحد باشند و برخی دیگر ۱۰۰ واحد. دسته‌ای از مجتمع‌های ساختمانی هم دارای چند بلوک برج هستند.

لابی

مشتری‌ها هنگام خرید برج اول از هر چیز به لابی آن دقت می‌کنند. برخی از برج‌سازان برای لابی سقف ۶ متر را می‌پسند تا آن را مجلل‌تر کنند. اما چیزی که لابی را با اهمیت می‌کند حضور لابی‌من یا نگهبان لابی برای افزایش امنیت ساختمان به شکل ۲۴ ساعته است.

داشتن چند آسانسور بعلاوه آسانسور حمل بار

ساختمان‌های بلند باید سه تا چهار آسانسور داشته‌باشند. معمولا ساختمان‌های پنج و شش طبقه دو آسانسور دارند. یکی برای حمل اسباب و یکی برای افراد.

تراس

برج مثل یک آپارتمان چند طبقه نیست که نداشتن تراس را با پشت‌بام بتوان جبران کرد. اندازه تراس به متراژ برج بستگی دارد؛ اگر واحدی زیر ۱۰۰ متر باشد، اندازه‌ای که یک بند رخت‌ در آن جا بگیرد کافی است اما خانه‌ای با متراژ ۳۰۰ متری باید تراسی داشته‌باشد که در آن یک میز و صندلی جا شود.

استخر، سونا ، جکوزی و باشگاه ورزشی

داشتن استخر ، سونا و جکوزی جز لاینفک برج ها هستند ، علاوه بر این ها تجهیزات به کار رفته در این مکان ها را نیز بررسی کنید تا از لوازم درجه یک و با کیفیت استفاده شده باشد.

پروژه های ساختمانی منطقه ۲۲ از بهترین پروژه های ساختمانی در تهران می باشد، چرا که منطقه ۲۲ تهران ، دارای رشد بسیار زیادی می باشد.چنانچه قصد خرید و اجاره و رهن ملک یا آپارتمانی را از میان پروژه های ساختمانی منطقه ۲۲ تهران دارید، با املاک پارلمان غرب تماس بگیرید.

گروه مشاورین املاک پارلمان غرب با کادری مجرب در معاملات املاک تهران وبطور تخصصی در منطقه ۲۲ خدمت هموطنان ، بخصوص مشتریان عزیز تهرانی که قصد سرمایه گذاری یا سکونت در منطقه را دارند می باشد. منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین و مدرن ترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌است. این منطقه در طرح تفصیلی تهران به عنوان قطب گردشگری تهران مطرح شده است تا نیازهای رفاهی شهر تهران را برطرف سازد که بر همین اساس پروژه های بسیاری از جمله آبشار تهران، دریاچه مصنوعی چیتگر، محور چهارباغ ، بوستان جوانمردان ایران، شهربازی هزارویک شهر(تهران لند)، تهران مال ، پارک آبی چیتگر، پردیس سوارکاری، تله کابین و مونوریل چیتگر در این منطقه در حال ساخت و تکمیل می‌باشند. با وجود پارک‌های جنگلی چیتگر، خرگوش دره، لتمال کن و جهت وزش باد در تهران که عموما غربی-شرقی است این محدوده از تهران آب و هوای پاکیزه و مطلوبتری نسبت به دیگر مناطق تهران دارا می‌باشد.تیم ما آماده اطلاع رسانی صحیح ، به شما عزیزان جهت سرمایه گذاری در املاک منطقه ۲۲ می باشد .امید است از عهده رسالتی که بر دوش داریم به شکلی شایسته بر آئیم.

دیگر خدمات املاک پارلمان غرب :

از دیگر خدمات املاک بزرگ پارلمان غرب می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
* سرمایه گذاری در منطقه ۲۲
* رهن و اجاره آپارتمان دریاچه چیتگر
* پیش فروش اپارتمان و فروش اپارتمان در منطقه ۲۲
* خرید و فروش ملک منطقه ۲۲
* پیش فروش پروژه های منطقه ۲۲
* درج ملک شما در وبسایت پارلمان غرب به منظور فروش و اطلاع رسانی
* مشاوره حقوقی خرید و فروش ملک و رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ۲۲
* تهاتر مصالح با ملک در منطقه ۲۲ تهران
* بازسازی ملک در منطقه ۲۲
* مشارکت در ساخت برج و آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران
  • ۹۸/۰۱/۲۰
  • blosuren blosuren2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی